HUSTOPEČE - ZÁVOD: Letošní ročník Agrotec Iveco Rally Hustopeče vyhráli Leoš Flídr s Bohumilem Ehlem a Škodou Octavií WRC, čímž vrátili Karlovi Trněnému porážku z Valašské rally.
Ten musel odstoupit krátce po startu páté rychlostní zkoušky kvůli technickým problémům.
Po Trněného odstoupení neměl Flídr nejmenší konkurenci a zvítezil s náskokem více než dvou a půl minuty. Naopak velmi zajímavý souboj o druhou příčku mezi Janem Kopeckým a Vladimírem Barvíkem pro sebe rozhodl pravidelný účastník mistrovství světa, když zlínského řidiče sanitky porazil o pouhou desetinu vteřiny!
Bramborovou příčku vybojoval i s vypůjčeným vozem Josef Semerád, pátý Jiří Volf si naopak odbyl premiéru za volantem Mitsubishi Lancer Evo IX po Miroslavu Jandíkovi. Šestou příčku obsadil příbramský Josef Peták, který se svým Renaultem Clio S1600 obsadil zároveň také druhou příčku v klasifikaci skupiny A. Bronzovou příčku mezi dvoukolkami vybojoval Jiří Vlček s Peugeotem 206 Kit Car.
Nejrychlejší desítku absolutní klasifikace doplnili jezdci s vozy Mitsubishi Lancer Evo IX. Sedmý skončil postupně se rozjíždějící Zdeněk Vlček, za ním dojel taktéž s novým autem startující Jiří Tošovský. Zbývající dvě příčky v top ten doplnili Radek Mifka a zkušený Milan Liška. Výsledky Agrotec rallye Hustopeče 2007: 1. Flídr Leoš / Ehl Bohumil Škoda Octavia WRC 01:11:56.3 2. KOPECKÝ JAN / SCHOVÁNEK FILIP Škoda Fabia Kit Car +2:31.1 3. Barvík Vladimír / Mynářová Petra Mitsubishi Lancer EVO IX +2:31.2 4. Semerád Josef / Ceplecha Bohuslav Mitsubishi Lancer EVO IX +2:54.3 5. Volf Jiří / Rajnoha František Mitsubishi Lancer EVO IX +3:14.6 6. Peták Josef / Joska Libor Renault Clio S1600 +3:27.2 Tisková zpráva Agrotec Iveco rally Hustopeče 2007
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?