Vančík Motorsport spolu s MOL Česká republika a Auto Podbabská připravil pro fanoušky rally na letošní KOWAX Valašské Rally Valmez možnost navštívit zázemí špičkového teamu a podívat se do zákulisí. Tato akce navazuje na populární sérii Rally dětem, otevíráme ji pro velký zájem i pro dospělé.
Zatímco Dominik Stříteský bude bojovat na rychlostních zkouškách, mohou se fanoušci všech věkových kategorií přijít podívat do zázemí teamu, které bude umístěné v servisním areálu na parkovišti před továrnou DEZA. Fanoušci se budou moci seznámit se vším, co je na rally zajímá, od psaní rozpisu až po bezpečnostní výbavu jezdců, organizací života a práce teamu, přípravou teamu na jednotlivé rally a budou se moci zeptat na vše, co je bude zajímat.
Kromě výkladu zkušených bývalých jezdců si moci prohlédnout celé zákulisí teamu, seznámit se s jeho chodem na rally a budou mít i jedinečnou možnost prohlédnout si servisní kamion, ve kterém je umístěna dílna s rozsáhlým skladem náhradních dílů i kancelář, ze které se chod teamu na rally řídí.
Zveme všechny zájemce v sobotu ve 13:30 do areálu DEZA a k nám do servisu týmu Auto Podbabská ŠKODA MOL. Vybrali jsme čas, který vám umožní nejen nahlédnout za oponu rally, ale po absolvování našeho programu, který bude trvat přibližně 45 minut, budete moci z bezprostřední blízkosti také pozorovat, jak si mechanici poradí se servisem naší ŠKODY Fabia Rally2. Dominik přijede s autem do servisu ve 14:21.
Jiří Šteg
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.