Vančík Motorsport spolu s MOL Česká republika a Auto Podbabská připravil pro fanoušky rally na letošní KOWAX Valašské Rally Valmez možnost navštívit zázemí špičkového teamu a podívat se do zákulisí. Tato akce navazuje na populární sérii Rally dětem, otevíráme ji pro velký zájem i pro dospělé.
Zatímco Dominik Stříteský bude bojovat na rychlostních zkouškách, mohou se fanoušci všech věkových kategorií přijít podívat do zázemí teamu, které bude umístěné v servisním areálu na parkovišti před továrnou DEZA. Fanoušci se budou moci seznámit se vším, co je na rally zajímá, od psaní rozpisu až po bezpečnostní výbavu jezdců, organizací života a práce teamu, přípravou teamu na jednotlivé rally a budou se moci zeptat na vše, co je bude zajímat.
Kromě výkladu zkušených bývalých jezdců si moci prohlédnout celé zákulisí teamu, seznámit se s jeho chodem na rally a budou mít i jedinečnou možnost prohlédnout si servisní kamion, ve kterém je umístěna dílna s rozsáhlým skladem náhradních dílů i kancelář, ze které se chod teamu na rally řídí.
Zveme všechny zájemce v sobotu ve 13:30 do areálu DEZA a k nám do servisu týmu Auto Podbabská ŠKODA MOL. Vybrali jsme čas, který vám umožní nejen nahlédnout za oponu rally, ale po absolvování našeho programu, který bude trvat přibližně 45 minut, budete moci z bezprostřední blízkosti také pozorovat, jak si mechanici poradí se servisem naší ŠKODY Fabia Rally2. Dominik přijede s autem do servisu ve 14:21.
Jiří Šteg
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?