Vozy kategorie Rally1 se objevují až na pár výjimek výhradně ve světovém šampionátu a pronájem těchto aut je zatím prakticky nemožný.
Bohemia Rally Mladá Boleslav je letos kulatých 50 let a toto jubileum by se rozhodně mělo pořádně oslavit. Pořadatelé pro příznivce rally připravují atraktivní doprovodný program, jehož součástí bude i možnost usednout na Sosnové po boku vybraných jezdců do jejich soutěžních vozů. V první řadě se ale pořadatel usilovně snaží dojednat v ČR dosud nevídaný start továrního vozu Ford Puma Rally1. Jednoho z fanoušků čeká svezení v tomto unikátním soutěžním náčiní!
Nicméně oslava 50. narozenin je výjimečná záležitost a snad i proto byl slavný tým M-Sport v čele s Malcolmem Wilsonem ochoten o pronájmu jednat. Už dnes můžeme prozradit, že jeden tovární Ford Puma Rally1 má v kalendáři vyhrazený termín na začátku července. Vše je tedy na nejlepší cestě k tomu, aby se letošní Bohemka opět zapsala do historie.
Těm z fanoušků, kteří chtějí zažít na vlastní kůži atmosféru soutěžního speciálu v roli spolujezdce, se naskytne zajímavá příležitost už během pátečního programu v Sosnové. A co bude největším lákadlem?
„Určitě to bude účast hned několika špičkových vozů WRC nedávné minulosti, a když to všechno klapne, tak i zmíněného vozu Ford Puma Rally1, tedy aktuálního továrního speciálu z dílen M-sportu,“ říká Petr Pavlát.
„Pro ty nejzapálenější fanoušky máme připravenou opravdovou lahůdku v podobě svezení v tomto speciálu na místě spolujezdce. Posadit se do vozu nejnovější specifikace Rally1, to je zážitek na celý život, a takových možností není mnoho. Samozřejmostí bude jmenovka na zadním okénku přesně tak, jako je tomu na soutěžích MS atd.“ doplňuje ředitel soutěže.
O to větší štěstí bude mít ten z vás, kdo do Sosnové v pátek dorazí s platnou vstupenkou a bude vylosován jako jediný výherce soutěže o svezení v Pumě!
Je jasné, že počet těchto jízd má svůj limit, nicméně svezení v Pumě půjde realizovat i na komerční bázi. Jinými slovy, bude možné si tento zážitek zakoupit.
„Pochopitelně to bude něco stát, ale za exkluzivitu se prostě platí. Navíc náklady na účast, přípravu a provoz speciálu Rally1 jsou astronomické,“ pokračuje Petr Pavlát a jedním dechem dodává: „Zároveň jsme přesvědčeni, že účast tohoto vozu přitáhne i velkou pozornost médií a tím pádem se otevírá možnost zaručeného zviditelnění například vlastní firmy prostřednictvím loga na Fordu Puma Rally1, kromě samostatného svezení. Možností je opravdu spousta a my jsme otevřeni jakémukoliv solidnímu jednání.“
Bohemia Rally Mladá Boleslav, to samozřejmě není jen areál v Sosnové, ale jsou to především jedny z nejkrásnějších a zároveň nejtěžších rychlostních zkoušek v naší zemi. A s tím se pojí další skvělá zpráva pro fanoušky.
Ve hře je totiž varianta, že kompletní sobotní etapu soutěže absolvuje i samotná tovární Puma Rally1. Vše bude, jak už to tak bývá, záležet na budgetu, tak si pojďme držet palce a třeba i přiložit ruku k dílu. Ať ty padesátiny Bohemky stojí za to!?
Podrobnější informace a konkrétní podmínky zážitkových jízd naleznete na našem webu.
Sledujte nás na: www.rallybohemia.cz
@rallybohemia / @ecoEnergyRallyBohemia / #rallybohemia
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?