Vozy kategorie Rally1 se objevují až na pár výjimek výhradně ve světovém šampionátu a pronájem těchto aut je zatím prakticky nemožný.
Bohemia Rally Mladá Boleslav je letos kulatých 50 let a toto jubileum by se rozhodně mělo pořádně oslavit. Pořadatelé pro příznivce rally připravují atraktivní doprovodný program, jehož součástí bude i možnost usednout na Sosnové po boku vybraných jezdců do jejich soutěžních vozů. V první řadě se ale pořadatel usilovně snaží dojednat v ČR dosud nevídaný start továrního vozu Ford Puma Rally1. Jednoho z fanoušků čeká svezení v tomto unikátním soutěžním náčiní!
Nicméně oslava 50. narozenin je výjimečná záležitost a snad i proto byl slavný tým M-Sport v čele s Malcolmem Wilsonem ochoten o pronájmu jednat. Už dnes můžeme prozradit, že jeden tovární Ford Puma Rally1 má v kalendáři vyhrazený termín na začátku července. Vše je tedy na nejlepší cestě k tomu, aby se letošní Bohemka opět zapsala do historie.
Těm z fanoušků, kteří chtějí zažít na vlastní kůži atmosféru soutěžního speciálu v roli spolujezdce, se naskytne zajímavá příležitost už během pátečního programu v Sosnové. A co bude největším lákadlem?
„Určitě to bude účast hned několika špičkových vozů WRC nedávné minulosti, a když to všechno klapne, tak i zmíněného vozu Ford Puma Rally1, tedy aktuálního továrního speciálu z dílen M-sportu,“ říká Petr Pavlát.
„Pro ty nejzapálenější fanoušky máme připravenou opravdovou lahůdku v podobě svezení v tomto speciálu na místě spolujezdce. Posadit se do vozu nejnovější specifikace Rally1, to je zážitek na celý život, a takových možností není mnoho. Samozřejmostí bude jmenovka na zadním okénku přesně tak, jako je tomu na soutěžích MS atd.“ doplňuje ředitel soutěže.
O to větší štěstí bude mít ten z vás, kdo do Sosnové v pátek dorazí s platnou vstupenkou a bude vylosován jako jediný výherce soutěže o svezení v Pumě!
Je jasné, že počet těchto jízd má svůj limit, nicméně svezení v Pumě půjde realizovat i na komerční bázi. Jinými slovy, bude možné si tento zážitek zakoupit.
„Pochopitelně to bude něco stát, ale za exkluzivitu se prostě platí. Navíc náklady na účast, přípravu a provoz speciálu Rally1 jsou astronomické,“ pokračuje Petr Pavlát a jedním dechem dodává: „Zároveň jsme přesvědčeni, že účast tohoto vozu přitáhne i velkou pozornost médií a tím pádem se otevírá možnost zaručeného zviditelnění například vlastní firmy prostřednictvím loga na Fordu Puma Rally1, kromě samostatného svezení. Možností je opravdu spousta a my jsme otevřeni jakémukoliv solidnímu jednání.“
Bohemia Rally Mladá Boleslav, to samozřejmě není jen areál v Sosnové, ale jsou to především jedny z nejkrásnějších a zároveň nejtěžších rychlostních zkoušek v naší zemi. A s tím se pojí další skvělá zpráva pro fanoušky.
Ve hře je totiž varianta, že kompletní sobotní etapu soutěže absolvuje i samotná tovární Puma Rally1. Vše bude, jak už to tak bývá, záležet na budgetu, tak si pojďme držet palce a třeba i přiložit ruku k dílu. Ať ty padesátiny Bohemky stojí za to!?
Podrobnější informace a konkrétní podmínky zážitkových jízd naleznete na našem webu.
Sledujte nás na: www.rallybohemia.cz
@rallybohemia / @ecoEnergyRallyBohemia / #rallybohemia
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?