Start jubilejního třicátého ročníku Rally Vyškov se blíží nezadržitelným tempem a seznam přihlášených posádek je naplněný zajímavými posádkami. Spolu se slibnou předpovědí počasí to zaručuje skvělou sobotní podívanou.
Počet přihlášených dvojic se zastavil na čísle 90. Se startovním číslem jedna na dveřích se na Vyškovsku představí Adam Březík se Škodou Fabia R5. Dvojku poveze Martin Vlček s Hyundaiem i20 R5. Bojovat o titul v poháru 2+ do Vyškova přijede také Vojtěch Štajf, který oproti loňskému roku letos přiveze Volkswagen Polo GTI R5. Mezi přihlášenými dále figurují například Karel Trněný se Škodou Fabia WRC, otec a syn Horákovi, David Tomek nebo Jiří Hanák s mladoboleslavskými speciály specifikace R5, resp. Rally2 Evo.
Na vyškovské tratě zavítá také rakouský soutěžák Martin Fischerlehner, který přijede otestovat vůz Ford Fiesta R5, jež před nedávnem pořídil. Ve stejném voze diváci podél tratí uvidí Martina Šikla, jehož atraktivní jízdu všichni dobře znají z produkčního vozu Mitsubishi Lancer Evo IX. Návrat po letech na tratě české rally zaznamená na Rally Vyškov David Komárek s Fordem Fiesta Rally2.
Bojovat o titul se bude i v rámci hodnocení Rallysprint série, protože ve Vyškově nebude chybět nikdo ze špičky. Vozy různých značek poháněné jednou nápravou představí Martin Mottl, David Štefan, Egon Smékal, Martin Lehký a další. Mezi historiky jsou největšími adepty na vítězství Martin Klepáč a Stanislav Budil. Atraktivní jízdu předvedou i mladé pušky s vozy Opel Adam Cup v rámci stejnojmenného poháru.
Zbývá už pouze zveřejnit mapy jednotlivých rychlostních zkoušek. Stane se tak 1. září ve 22:00 na webové stránce www.rallyvyskov.cz. Veškeré další informace k Rally Vyškov jsou průběžně aktualizovány tamtéž. Nejaktuálnější novinky jsou k vidění také na profilech Rally Vyškov na Facebooku nebo Instagramu.
Rally Vyškov na sociálních sítích:
Facebook: https://www.facebook.com/rallyvyskov
Instagram: https://www.instagram.com/rallyvyskov
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCcUO86Y6qVRSHpcpg1G73Hg
Bc. Lukáš Chum, tiskový mluvčí
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?