Mistrovství České republiky v automobilových soutěžích pokračuje o nadcházejícím víkendu nejstarším závodem na našem území. Chybět u toho nebudou ani Filip Mareš s Radovanem Buchou. Na Rallye Šumava povezou svěřenci LAURETA AUTO Škoda Teamu na dveřích svého vozu Škoda Fabia Rally2 Evo startovní číslo 2 a hájit budou průběžné vedení v českém „mistráku".
Ještě před tím ale Filip o sváteční prvomájové neděli trénoval se svými fanoušky v AdventureLandu v Bělé pod Bezdězem, což kromě mnoha splněných přání, velmi dobře naplnilo i představy o přípravě před dalším ostrým startem: „Šumava patří k mým oblíbeným soutěžím, a tak doufám, že se nám bude o víkendu na Klatovsku dařit. Vstup do sezony se nám povedl a myslím, že jsme se poctivě připravili na to, abychom na výkon z Valašky mohli navázat. V přípravě jsem se tentokrát zaměřil víc také sám na sebe, protože mě na Valašce trápily bolesti zad. Teď je to ale o dost lepší a těším se, že budu závodit zase v o něco větší pohodě. K tomu přispěla i nedávná akce, při které jsem vozil naše fanoušky v Bělé pod Bezdězem. To mně vždy dobije energii a zároveň je to pro mě i velmi hodnotný trénink," říká před odjezdem na Šumavu ambassador pneumatik značky Michelin a dodává: „O speciální motivaci se nám postaral pan Jelínek z Laureta Auto. Právě na Šumavě se mu totiž vždy dařilo a naším cílem je navázat na jeho úspěchy a přivézt zpět do Mladé Boleslavi co možná nejlepší výsledek."
Rallye Šumava odstartuje tento pátek v pozdních odpoledních hodinách rychlostní zkouškou Klatovský okruh, kam tradičně přicházejí davy diváků nasát tu správnou rallyovou atmosféru. Následně závod pokračuje dvěma dny závodění a nejrychlejší posádky uvidíme v cíli v neděli po druhé hodině odpolední na klatovském náměstí Míru. LAURETA AUTO Škoda Team zve své fanoušky také do servisní zóny v bývalých vojenských kasárnách v Janovicích nad Úhlavou, kde budou moci vidět, jak probíhá příprava vozu pod hlavičkou nově vzniklého týmu PMX Rally Management.
PR
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?