Slovenský Jantar Team, známý automobilovým fanouškům především z účinkování v ME závodů automobilů do vrchu a z Rally Dakar 2021 se poprvé představí na Global Assistance Setkání mistrů 2021 na autodromu v Sosnové u České Lípy.
Jezdcem týmu se pro tento podnik stane jediný čech, který se zúčastnil závodu Formule 1 - Tomáš Enge, který za podpory partnera Liqui Moly usedne do vozu Škoda Fabia Rally 2 EVO.
„Na Setkání mistrů jsem již závodil s Octávií WRC, Fábií WRC, s historickým Fordem Escort a dalšími vozy, ale s R5 to bude moje premiéra. Uvidím, jak si s autem porozumím při pátečním tréninku, ale věřím, že v sobotu ukážu fanouškům atraktivní jízdu bokem a nějakou tu show, jako poděkování za celou sezónu.“ uvedl ke startu Tomáš Enge.
A jak k tomuto spojení došlo?
„Náš společný partner Liqui Moly vymyslel tento start a my jsme rádi, že můžeme v našem týmu přivítat takového jezdce. Ve spojení s nejmodernější verzí rally speciálu z dílen Rex teamu to bude určitě nádherná podívaná.“ uvedl majitel Jantar teamu Ján Miloň.
Přijďte se proto všichni rozloučit s letošní sezónou. Pro všechny fanoušky je vstup do areálu zdarma.
Harmonogram setkání mistrů
Pátek 19.11.2021: 9:00 – 16:00 Seznamovací jízdy
Sobota 20.11.2021: 9:00 – 10:00 Trénink 10:20 Kvalifikační jízdy 14:30 Finálové jízdy
Jantar Team Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.