Podle dostupných zpráv ano a přední automobilky údajně připravují závodní vozy pro Mistrovství světa Grand Tourismo.
V kuloárech se živě hovoří i o dalších novinkách, které by se měly v tomto šampionátu objevit. BMW by mělo pracovat na novém voze pro vrcholnou kategorii GT1, odvozeném od velkého coupé M6. Nissan nasadí prostřednictvím britského importéra vozy 350Z ve třídě GT2. O vstupu do těchto závodů v kategorii GT2 vážně uvažují i Alfa Romeo a Toyota. V Americe již existuje závodní verze nového Fordu Mustang. Nabídka konkurenčních závodních vozů různých značek za přijatelné ceny by jistě šampionát dále divácky zatraktivnila... Zdroj: Tisková zpráva Automotodromu Brno Foto: DPPI/FIA GT
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?