JJ Lehto a Marco Werner slavili další vítězství pro Audi R8.
Až do poloviny nedělního závodu nebylo o vítězi zdaleka rozhodnuto. Weaver s Leitzingerem a jejich Lolou stáje Dyson Racing se s nakonec vítězným Audi týmu ADT Champion vytrvale přetahovali o vedení.
V závěru závodu však obhájci titulu udrželi vysoké tempo a konkurence nikoliv. Leitzinger udělal navíc v posledních 25 minutách dvoje hodiny a nakonec s poškozenou hnací hřídelí závod těsně před cílem vzdal.
Druhé místo získal druhý vůz Lola s jezdci Dysonem a Wallacem a třetí místo Biela a Pirro s druhým Audi stáje ADT Champion.
Své sehrály podle zkušeného JJ Lehta žluté fáze a taktická zkušenost jeho týmu: „Bylo to těžce vybojované vítězství. Lola byla velmi rychlá, ale žluté fáze většinou hráli do karet nám, bez nich bychom takový náskok nikdy nezískali. Bylo to o taktice a my ji se zastávkami v boxech zvládli nejlépe.“
Ve třídě P2 triumfovala však přece jen Lola, ale týmu Intersport Racing otce a syna Fieldových.
V GT1 slavil další úspěch tovární tým Chevroletu s jejich žlutými Corvettami před třetím Maserati.
Avšak v nejslabší třídě GT2 získal své první třídové vítězství Panoz Esperante dvojice Auberlen / Liddell. Pět minut před koncem sice Panoz kapituloval při útoku Timo Bernharda s Porsche stáje Alex Job Racing, ale protože došlo ke kontaktu, byl viník penalizován stop&go a z vítězství se nakonec radovali jezdci továrního týmu Panozu.
Atlanta, celkové pořadí: 1. Werner/JJ Lehto; Audi R8 (1, P1), 112. 2. Dyson/Wallace; Lola EX257 AER (2, P1), 112. 3. Biela/Pirro; Audi R8 (3, P1), 111. 4. Field/Field; Lola B05/40/AER (4, P2), 108. 5. Fellows/O'Connell; Corvette C6-R (5, GT1), 108. 6. Beretta/Gavin; Corvette C6-R (6, GT1), 107. 7. Bertolini/De Simone; Maserati MC12 (7, GT1), 107. 8. Borcheller/Mowlem; Saleen S7R (8, GT1), 107. 9. Figgie/Dalziel; Corvette C5-R (9, GT1), 106. 10. Weaver/Leitzinger; Lola EX257 AER (10, P1), 105.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?