Britský výrobce Ginetta staví prototypy LMP1 pro soukromé stáje a v rámci balíčku bude dodávat i motory od francouzské společnosti Mecachrome, která téměř čtyřicet let ladí motory Renault ve formuli 1.
Prototypy Ginetta se objeví na startu šampionátu WEC v příští sezoně. Kategorie soukromých vozů LMP1 se nachází v posmrtné agónii a po odchodu Rebellion Racing bude letos jediným soukromníkem tým ByKolles. To by se ovšem mohlo od příštího roku změnit a třída soukromých LMP1 by mohla prostřednictvím Ginetty znovu ožít.
Ginetta intenzivně připravuje nový stroj na příští sezonu a nedávno se dohodla s francouzskou firmou Mecachrome, která bude dodávat přeplňovaný šestiválec.
Mecachrome úzce spolupracuje s automobilkou Renault, její závodní motory ladí od konce sedmdesátých let. Mecachrome si tak může připsat úspěchy s týmem Williams F1, poslední tituly Renaultu v letech 2005 a 2006 a samozřejmě sérii vítězství se Sebastienem Vettelem. Mecachrome mimo jiné dodává motory do série GP3.
Ginetta hodlá postavit na svém prototypu výdělečný byznys. Vůz bude nabízet soukromým stájím a již příští měsíc uspořádá akci, na níž chce nalákat potenciální zákazníky. Zároveň se očekává, že Ginetta by v roce 2018 mohla nastoupit do FIA WEC i coby závodní tým, čímž by prezentovala svůj výsledky produkt a zároveň dál prodávala zájemcům.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?