Italský závodník Matteo Cairoli patří do programu nové generace závodníků automobilky Porsche. Na člena takzvaného programu Porsche Motorsport Junior čeká kompletní sezona v Mistrovství světa vytrvalostních závodů.
Dvacetiletý Cairoli loni obsadil druhé místo v Porsche Mobil 1 Supercup a mimo jiné startoval v šampionátu ELMS a hned při své debutu vyjel týmu Proton pole-position. Cairoli zůstane věrný stáji Proton i letos, nicméně se přesune do světového šampionátu WEC.
Matteo Cairoli nastoupí za Dempsey Proton Racing pravděpodobně s loňskou specifikací Porsche 911 v kategorii GTE-Am. Za volatem se bude střídat s týmovým šéfem Christianem Riedem a šampionem ADAC formule 4 z roku 2015 Marvinem Diestem, který loni působil v německé sérii ADAC GT.
V GTE-Am budou o vavříny bojovat s dalšími čtyřmi vozy. Do letošního ročníku je přihlášeno Porsche týmu Gulf Racing, Aston Martin a dvojice Ferrari 488 stájí Spirit of Race a Clearwater Racing.
Matteo Cairoli má letos za sebou již dva závody. Nejprve startoval s týmem Manthey Racing v 24h v Dubaji, kde si s týmovými kolegy vyjel druhé místo v cíli. Za Manthey nastoupil i v 24h v Daytoně, ale jejich Porsche odstoupilo už po 61 kolech.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?