Toni Vilander a Giancarlo Fisichella se v červnu znovu vydají do bitvy proti továrním týmům a pokusí se jim sebrat nejcennější vavříny čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans.
Giancarlo Fisichella prostřídal ve formuli 1 sedm týmů, ale ve světě sportovních vozů je od počátku spjat se značkou Ferrari. Nejinak tomu je i letos, kdy v USA zahájil s Toni Vilanderem svou čtvrtou sezonu ve službách amerického týmu Risi Competizione.
Vilander a Fisichella se vrátí i do Le Mans, kde loni bojovali proti přesile továrních týmů Ford. Tehdy je ve voze Ferrari 488 GTE doplnil Matteo Malucelli, pro letošní ročník jsou však zatím potvrzeni jen Vilander a Fisichella.
Finsko-italská dvojice má letos za sebou první závod. V 24hodinovce v Daytoně šampionátu IMSA SportsCar dojela na třetím místě společně s Jamesem Caladem. Ten ovšem hájí barvy týmu AF Corse v šampionátu FIA WEC a tudíž i v Le Mans.
Americká stáj Risi Competizione se základnou v Houstonu zamíří na svou osmou čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans. Za tu dobu si z Francie odvezla tři výhry a pro tovární týmy je proto silným soupeřem. Fisichella a Vilander vyhráli v Le Mans v letech 2012 a 2014 ještě v barvách AF Corse. Tehdy se s nimi střídal dlouholetý jezdec Ferrari Gianmaria Bruni, ten je ovšem na odchodu k týmu Porsche.
Giancarlo Fisichella se mimo jiné ukáže i v továrním týmu Ferrari v seriálu Blancpain GT.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?