Tým AF Corse intenzivně hledá náhradu za Gianmaria Bruniho, který je na cestě ke konkurenčnímu týmu Porsche. Souboj o sedačku ve vozu Ferrari 488 GTE stáje AF Corse v šampionátu FIA WEC se po soukromém testování zúžil na Miguela Molinu a Nycka de Vriese.
Na okruhu Vallelunga severně od Říma se do Ferrari 488 posadili Alessandro Pier Guidi, Alex Riberas, Miguel Molina a Nyck de Vries. První dva jmenovaní už mají s Ferrari zkušenosti a italskou značku hájí v jiných šampionátech. Největší dojem na AF Corse však udělala mladá krev Molina a de Vries.
Podle informaci se Molina s de Vriesem posunuli v pomyslném žebříčku před Piera Guidiho a Riberase. Místo v šampionátu FIA WEC je však jedno. Nutno podotknout, že za Bruniho plat AF Corse hravě angažuje dvě vycházející hvězdy světa sportovních vozů.
Nizozemec Nyck de Vries nepochybně oplývá talentem. Teprve dvaadvacetiletý jezdec byl z Ferrari 488 GTE nadšen, přitom svou dosavadní kariéru strávil jen za volantem monopostů. De Vries má na kontě titul ve Formuli Renault 2.0, mezi silnějšími Renaulty 3.5 skončil na třetím místě a loni debutoval v GP3, kde mu po dvou výhrách patřilo celkové šesté místo.
Miguel Molina debutoval v DTM ve dvaceti letech a po sedmi sezonách v tomto šampionátu končí. Za tu dobu vyhrál tři závody a nejlepšího umístění dosáhl v první sezoně – bylo z toho desáté místo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.