Tým AF Corse intenzivně hledá náhradu za Gianmaria Bruniho, který je na cestě ke konkurenčnímu týmu Porsche. Souboj o sedačku ve vozu Ferrari 488 GTE stáje AF Corse v šampionátu FIA WEC se po soukromém testování zúžil na Miguela Molinu a Nycka de Vriese.
Na okruhu Vallelunga severně od Říma se do Ferrari 488 posadili Alessandro Pier Guidi, Alex Riberas, Miguel Molina a Nyck de Vries. První dva jmenovaní už mají s Ferrari zkušenosti a italskou značku hájí v jiných šampionátech. Největší dojem na AF Corse však udělala mladá krev Molina a de Vries.
Podle informaci se Molina s de Vriesem posunuli v pomyslném žebříčku před Piera Guidiho a Riberase. Místo v šampionátu FIA WEC je však jedno. Nutno podotknout, že za Bruniho plat AF Corse hravě angažuje dvě vycházející hvězdy světa sportovních vozů.
Nizozemec Nyck de Vries nepochybně oplývá talentem. Teprve dvaadvacetiletý jezdec byl z Ferrari 488 GTE nadšen, přitom svou dosavadní kariéru strávil jen za volantem monopostů. De Vries má na kontě titul ve Formuli Renault 2.0, mezi silnějšími Renaulty 3.5 skončil na třetím místě a loni debutoval v GP3, kde mu po dvou výhrách patřilo celkové šesté místo.
Miguel Molina debutoval v DTM ve dvaceti letech a po sedmi sezonách v tomto šampionátu končí. Za tu dobu vyhrál tři závody a nejlepšího umístění dosáhl v první sezoně – bylo z toho desáté místo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.