Vůz #4 týmu ByKolles Racing dojel v Bahrajnu po bezchybném výkonu na celkovém osmém místě. V konečném pořadí šampionátu obsadil prototyp LMP1 tohoto německého soukromého týmu druhou příčku.
Boris Bermes, traťový vedoucí týmu: „Naši přímí konkurenti nás porazili, ale upřímně musíme uznat, že nám chyběla rychlost. Celý tým pracoval skvěle, dělali jsme vše, co bylo v našich silách. Pokud se podívám zpětně na celou letošní sezónu, mám z ní smíšené pocity. Šance na dobé výsledky nám zhatilo mnoho technických problémů. Nyní tvrdě pracujeme na přípravách na nadcházející sezónu. Budeme dále vyvíjet náš CLM P1/01, abychom se v roce 2017 vrátili silnější. V posezónním testu jsme náš vůz poskytli Robertu Kubicovi a Francescu Draconemu, kteří s ním absolvovali první jízdy v LMP.“
Simon Trummer: „Byl to další těžký závod. Na začátku bylo velké horko a museli jsme být opatrní na pneumatiky. Okolo závodní stopy bylo hodně gumových žmolků z pneumatik, které představovali hlavně pro aerodynamiku určité nebezpečí. Jsem rád, že jsme letos dosáhli alespoň jednoho vítězství. Děkuji celému týmu za usilovnou práci v letošním roce.“
Oliver Webb: „V Bahrajnu jsme si jeli svůj vlastní závod. Neměli jsme moc možností posunout se vpřed a zezadu na nás nikdo netlačil. Je dobře, že jsme se v závodě vyvarovali chyb. Celý tým pracoval po celou sezónu velmi obětavě, ale bohužel jen velmi zřídka jsme za to byli odměněni.. Škoda, že sezóna skončila, rád bych absolvoval další závody.“
Pierre Kaffer: „Byl to celkově solidní závod, který lze rozdělit do tří hlavních částí. Na začátku jsme bojovali vpředu a snažili se o co největší rychlost, ale potom se nám začaly přehřívat brzdy a nakonec jsme šetřili techniku, abychom dojeli do cíle. Bylo také obtížné pracovat s pneumatikami a držet je po celý stint v optimální teplotě. Bohužel jsme ztratili hodně času v boxech, když jsme museli doplnit olejovou náplň. Celkově to byl pro nás těžký rok, tým pracoval tvrdě a zato by si zasloužil větší úspěch. To by nás mělo pozvednout pro příští sezónu.“
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.