Mise splněna - co říkají na obhajobu titulu představitelé Porsche?

Posádka Porsche 919 Hybrid Marc Lieb, Romain Dumas, Neel Jani slaví v Šanghaji obhajobu mistrovského titulu
Posádka Porsche 919 Hybrid Marc Lieb, Romain Dumas, Neel Jani slaví v Šanghaji obhajobu mistrovského titulu, foto: Porsche
iM1 8. listopadu 2016 23:55
Sdílej:

Když Brendon Hartley v Šanghaji projel vítězně cílem, strhly se v garáži Porsche velké oslavy. Porsche v tu chvíli obhájilo mistrovský titul mezi značkami. Co k tomu říkají hlavní představitelé německého závodního týmu?

Michael Steiner, člen představenstva Porsche AG zodpovědný za oblast vývoje a výzkumu: „Obhajoba světového poháru znamená pro značku Porsche další potvrzení správnosti filozofie konceptu prototypu 919 Hybrid, který jsme postavili ve Weissachu a který navazuje na své předchůdce, kterými byly např. modely RS 718, 904, 917, 956 a další. Tyto všechny vozy se velkým písmem zapsaly do dějin světového motorsportu a nyní se k nim připojuje i 919 Hybrid. Všechny tyto legendární modely přispěly k vývoji produkčních vozů a u 919 Hybrid tomu nebude jinak. Jsem hrdý na celý náš tým.“

Fritz Enzinger, viceprezident programu LMP1: „Tento vynikající úspěch jsme dosáhli jen díky nezměrnému úsilí všech zúčastněných. Mechanici, inženýři, jezdci a mnoho dalších lidí v zákulisí tvrdě pracovalo a nyní jsme za tuto práci odměněni v podobě druhého titulu v řadě. To nedokazuje jen potenciál vozu, ale hlavně celého našeho týmu. Všem srdečně děkuji.“

Andreas Seidl, šéf týmu: „Je to skvělé, že jsme obhájili mistrovský titul mezi konstruktéry. Obhajoba titulu je vždy těžší, než jeho prvotní zisk. Je to úspěch každého jednotlivého člena týmu, ať doma ve Weissachu nebo zde na závodní trati a samozřejmě nesmím zapomenout ani na naše partnery. Také oni se svou měrou na zisku titulu podíleli. Je to výsledek společného úsilí všech, máme silné a spolehlivé auto a silný a obětavý tým. Tady v Šanghaji jsme to vše poskládali dohromady a zakončili celou naši snahu ve velkém stylu. Získali jsme pole position, zajeli nejrychlejší kolo, zvítězili. Měli jsme nejrychlejší vůz na trati, nejrychlejší zastávky v boxech, nejlepší strategii a nejlepší jezdce. Toto vítězství, a s ním i obhajobu titulu, jsme si zasloužili a nyní se budeme soustředit na Bahrajn, kde je naším cílem obhajoba mistrovského titulu v šampionátu jezdců.“

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?