V obou kategoriích „gétéček“ je Porsche 911 RSR hojně rozšířeným vozem. Soukromé týmy s tovární podporou bojují o čelné pozice v každém závodě.
LMGTE Pro
6. místo pro posádku Michael Christensen, Richard Lietz (Dempsey Proton Racing #77)
Michael Christensen: „Rozhodně to nebyl jednoduchý závod. Vše fungovalo perfektně. Auto bylo dobře nastavené, celý tým pracoval bezchybně. Přesto jsme nedosáhli na lepší výsledek.“
Richard Lietz: „Byl to dobrý závod. Vím, zní to divně, když skončíte šestí, ale ve skutečnosti vše fungovalo v pohodě. Nemohli jsme nic udělat lépe, prostě musíme tento výsledek přijmout. Musíme se s tím vyrovnat a pokusit se příště překvapit a dosáhnout na lepší umístění.“
LMGTE Am
2. místo pro posádku Christian Ried, Wolf Henzler, Joël Camathias (KCMG Racing #78)
Wolf Hanzler: „Gratuluji a děkuji celému týmu za skvělou práci. Jsem z umístění na pódiu nadšený. Dnes vše fungovalo a vyšlo dobře. Zároveň je mi líto #88, zasloužili si také pódiové umístění, ale byla to smůla. Doufám, že na tento skvělý úspěch navážeme i v dalších závodech.“
Christian Ried: „Náš závod se jednoduše odvíjel perfektně. Podařilo se nám vyhnout se jakýmkoli incidentům, což nebylo vůbec jednoduché. Dobře jsme reagovali na žluté fáze a dokonale jim přizpůsobili naši strategii. Závod byl sice těžký, ale užili jsme si jej.“
5. místo pro posádku Patrick Long, Khaled Al Qubaisi, David Hansson (Abu Dhabi Proton Racing #88)
Patrick Long: „Jsou dny, kdy jste prostě bezmocní. A to byl náš případ. Byli jsme rychlí, dali jsme do toho vše, ale bohužel se to nepodařilo. Auto bylo skvělé, tým pracoval perfektně, ale chybělo nám štěstí. Musíme to rychle překonat a soustředit se na další závod v Mexiku."
Pro úplnost zbývá doplnit 6. místo v kategorii LMGTE Am pro posádku Michael Wainwright, Adam Carroll, Ben Barker (Gulf Racing #86).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.