Nechybí expilot F1, kolik německých jezdců se na Nürburgringu představí?

Tým G-DRIVE Racing nasadil v závodě 24 h Le Mans prototyp Oreca 05 Nissan ve tříde LMP2 s posádkou Rast / Rusinov / Stevens
Tým G-DRIVE Racing nasadil v závodě 24 h Le Mans prototyp Oreca 05 Nissan ve tříde LMP2 s posádkou Rast / Rusinov / Stevens, foto: G-DRIVE Racing
iM1 19. července 2016 00:57
Sdílej:

V nadcházejícím závodě na Nürburgringu se představí celkem 9 jezdců, pro které to bude domácí závod. Z tohoto počtu působí 5 německých pilotů v kategorii LMP1, po 1 jezdci bude Německo zastoupeno v kategoriích LMP2 a LMGTE Pro a zbylí 2 závodníci pojedou společně v kategorii LMGTE Am.

Loňské prvenství ze zdejšího premiérového závodu 6 Hours of Nürburgring bude obhajovat Timo Bernhard za volantem vozu Porsche 919 Hybrid. Timo Bernhard je zdejším vytrvalostním rekordmanem, v minulosti zde 5x zvítězil v závodě 24h Nurburgring. Díky těmto zkušenostem zná Bernhard zdejší okruh asi nejlépe ze všech jezdců.

Dalším Němcem ve startovním poli bude Bernhardův týmový kolega Marc Lieb, který vede průběžnou klasifikaci letošního mistrovství WEC.

Ve voze Audi  R18 Hybrid se v letošním závodě představí André Lotterer. Ten se bude muset vypořádat s absencí svého zraněného kolegy B. Tréluyera a bude se ve voze střídat pouze se Švýcarem Marcem Fässlerem

Bývalý jezdec F1 Nick Heidfeld usedne za volant vozu R-One AER v týmu Rebellion Rancing a v týmu ByKolles Racing se představí Pierre Kaffer. Pro něho je závod na zdejší trati domácím v tom pravém slova smyslu, protože Pierre Kaffer je zdejším rodákem.

Dalším Němcem ve startovním poli je René Rast, rezervní jezdec týmu Audi. Ten si udržuje svou jezdeckou kondici v týmu G-Drive Racing, kde usedá do vozu Oreca 05 kategorie LMP2.

V kategorii LMGTE Pro bude německé barvy hájit Stefan Mücke za volantem vozu Ford GT.

Ve voze Porsche 919RSR týmu KCMG se v kategorii LMGTE Am budou za volantem střídat Christian Ried a Wolf Henzler.

Stalo se
Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – finální verdikt + srovnání s Lexusem UX300

V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?

Pit Lane
Peugeot 9X8 verze Evolution 2024

1812 km Kataru: Tým Peugeot TotalEnergies zahajuje sezónu 2025

Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW posouvá hranice: Revoluční 800voltová technologie pro Neue Klasse slibuje rychlejší nabíjení i delší dojezd

BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.

Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.