V nadcházejícím závodě na Nürburgringu se představí celkem 9 jezdců, pro které to bude domácí závod. Z tohoto počtu působí 5 německých pilotů v kategorii LMP1, po 1 jezdci bude Německo zastoupeno v kategoriích LMP2 a LMGTE Pro a zbylí 2 závodníci pojedou společně v kategorii LMGTE Am.
Loňské prvenství ze zdejšího premiérového závodu 6 Hours of Nürburgring bude obhajovat Timo Bernhard za volantem vozu Porsche 919 Hybrid. Timo Bernhard je zdejším vytrvalostním rekordmanem, v minulosti zde 5x zvítězil v závodě 24h Nurburgring. Díky těmto zkušenostem zná Bernhard zdejší okruh asi nejlépe ze všech jezdců.
Dalším Němcem ve startovním poli bude Bernhardův týmový kolega Marc Lieb, který vede průběžnou klasifikaci letošního mistrovství WEC.
Ve voze Audi R18 Hybrid se v letošním závodě představí André Lotterer. Ten se bude muset vypořádat s absencí svého zraněného kolegy B. Tréluyera a bude se ve voze střídat pouze se Švýcarem Marcem Fässlerem
Bývalý jezdec F1 Nick Heidfeld usedne za volant vozu R-One AER v týmu Rebellion Rancing a v týmu ByKolles Racing se představí Pierre Kaffer. Pro něho je závod na zdejší trati domácím v tom pravém slova smyslu, protože Pierre Kaffer je zdejším rodákem.
Dalším Němcem ve startovním poli je René Rast, rezervní jezdec týmu Audi. Ten si udržuje svou jezdeckou kondici v týmu G-Drive Racing, kde usedá do vozu Oreca 05 kategorie LMP2.
V kategorii LMGTE Pro bude německé barvy hájit Stefan Mücke za volantem vozu Ford GT.
Ve voze Porsche 919RSR týmu KCMG se v kategorii LMGTE Am budou za volantem střídat Christian Ried a Wolf Henzler.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.