V nadcházejícím závodě na Nürburgringu se představí celkem 9 jezdců, pro které to bude domácí závod. Z tohoto počtu působí 5 německých pilotů v kategorii LMP1, po 1 jezdci bude Německo zastoupeno v kategoriích LMP2 a LMGTE Pro a zbylí 2 závodníci pojedou společně v kategorii LMGTE Am.
Loňské prvenství ze zdejšího premiérového závodu 6 Hours of Nürburgring bude obhajovat Timo Bernhard za volantem vozu Porsche 919 Hybrid. Timo Bernhard je zdejším vytrvalostním rekordmanem, v minulosti zde 5x zvítězil v závodě 24h Nurburgring. Díky těmto zkušenostem zná Bernhard zdejší okruh asi nejlépe ze všech jezdců.
Dalším Němcem ve startovním poli bude Bernhardův týmový kolega Marc Lieb, který vede průběžnou klasifikaci letošního mistrovství WEC.
Ve voze Audi R18 Hybrid se v letošním závodě představí André Lotterer. Ten se bude muset vypořádat s absencí svého zraněného kolegy B. Tréluyera a bude se ve voze střídat pouze se Švýcarem Marcem Fässlerem
Bývalý jezdec F1 Nick Heidfeld usedne za volant vozu R-One AER v týmu Rebellion Rancing a v týmu ByKolles Racing se představí Pierre Kaffer. Pro něho je závod na zdejší trati domácím v tom pravém slova smyslu, protože Pierre Kaffer je zdejším rodákem.
Dalším Němcem ve startovním poli je René Rast, rezervní jezdec týmu Audi. Ten si udržuje svou jezdeckou kondici v týmu G-Drive Racing, kde usedá do vozu Oreca 05 kategorie LMP2.
V kategorii LMGTE Pro bude německé barvy hájit Stefan Mücke za volantem vozu Ford GT.
Ve voze Porsche 919RSR týmu KCMG se v kategorii LMGTE Am budou za volantem střídat Christian Ried a Wolf Henzler.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.