Nechybí expilot F1, kolik německých jezdců se na Nürburgringu představí?

Tým G-DRIVE Racing nasadil v závodě 24 h Le Mans prototyp Oreca 05 Nissan ve tříde LMP2 s posádkou Rast / Rusinov / Stevens
Tým G-DRIVE Racing nasadil v závodě 24 h Le Mans prototyp Oreca 05 Nissan ve tříde LMP2 s posádkou Rast / Rusinov / Stevens, foto: G-DRIVE Racing
iM1 19. července 2016 00:57
Sdílej:

V nadcházejícím závodě na Nürburgringu se představí celkem 9 jezdců, pro které to bude domácí závod. Z tohoto počtu působí 5 německých pilotů v kategorii LMP1, po 1 jezdci bude Německo zastoupeno v kategoriích LMP2 a LMGTE Pro a zbylí 2 závodníci pojedou společně v kategorii LMGTE Am.

Loňské prvenství ze zdejšího premiérového závodu 6 Hours of Nürburgring bude obhajovat Timo Bernhard za volantem vozu Porsche 919 Hybrid. Timo Bernhard je zdejším vytrvalostním rekordmanem, v minulosti zde 5x zvítězil v závodě 24h Nurburgring. Díky těmto zkušenostem zná Bernhard zdejší okruh asi nejlépe ze všech jezdců.

Dalším Němcem ve startovním poli bude Bernhardův týmový kolega Marc Lieb, který vede průběžnou klasifikaci letošního mistrovství WEC.

Ve voze Audi  R18 Hybrid se v letošním závodě představí André Lotterer. Ten se bude muset vypořádat s absencí svého zraněného kolegy B. Tréluyera a bude se ve voze střídat pouze se Švýcarem Marcem Fässlerem

Bývalý jezdec F1 Nick Heidfeld usedne za volant vozu R-One AER v týmu Rebellion Rancing a v týmu ByKolles Racing se představí Pierre Kaffer. Pro něho je závod na zdejší trati domácím v tom pravém slova smyslu, protože Pierre Kaffer je zdejším rodákem.

Dalším Němcem ve startovním poli je René Rast, rezervní jezdec týmu Audi. Ten si udržuje svou jezdeckou kondici v týmu G-Drive Racing, kde usedá do vozu Oreca 05 kategorie LMP2.

V kategorii LMGTE Pro bude německé barvy hájit Stefan Mücke za volantem vozu Ford GT.

Ve voze Porsche 919RSR týmu KCMG se v kategorii LMGTE Am budou za volantem střídat Christian Ried a Wolf Henzler.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.