Vítěz letošního závodu 24h Le Mans ve třídě GT rozšiřuje svůj závodní program v kategorii vytrvalostních závodů až do roku 2019.
Po úspěšném výsledku v závodě 24h Le Mans, kde zvítězil v kategorii GT Pro, oznámil koncern Ford, že prodlužuje svůj původní závodní program pro roky 2016 – 2017 až do roku 2019. Znamená to, že vozy Ford GT uvidíme v ostrém závodním tempu na tratích šampionátů WEC a IMSA po dobu minimálně 4 let. „Naším cílem bylo vítězství v závodě 24h Le Mans a jsme velmi hrdí, že se nám to povedlo hned při našem prvním startu,“ prohlásil viceprezident Fordu Raj Nair. „Rozšíření našeho sportovního závazku ukazuje, že to s naším celosvětovým vytrvalostním závodním programem myslíme skutečně vážně.“ Ford v závodech nasazuje 4 vozy GT v barvách týmu Chipa Ganassiho, kterému poskytuje plnou tovární podporu.
Další triumf si závodní stáj Chip Ganassi Racing připsala v pátém závodě série IMSA v americké Laguna Seca. Vůz Ford GT s posádkou Ryan Briscoe a Richard Westbrook byl nejrychlejší v kategorii GT.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.