Vítěz letošního závodu 24h Le Mans ve třídě GT rozšiřuje svůj závodní program v kategorii vytrvalostních závodů až do roku 2019.
Po úspěšném výsledku v závodě 24h Le Mans, kde zvítězil v kategorii GT Pro, oznámil koncern Ford, že prodlužuje svůj původní závodní program pro roky 2016 – 2017 až do roku 2019. Znamená to, že vozy Ford GT uvidíme v ostrém závodním tempu na tratích šampionátů WEC a IMSA po dobu minimálně 4 let. „Naším cílem bylo vítězství v závodě 24h Le Mans a jsme velmi hrdí, že se nám to povedlo hned při našem prvním startu,“ prohlásil viceprezident Fordu Raj Nair. „Rozšíření našeho sportovního závazku ukazuje, že to s naším celosvětovým vytrvalostním závodním programem myslíme skutečně vážně.“ Ford v závodech nasazuje 4 vozy GT v barvách týmu Chipa Ganassiho, kterému poskytuje plnou tovární podporu.
Další triumf si závodní stáj Chip Ganassi Racing připsala v pátém závodě série IMSA v americké Laguna Seca. Vůz Ford GT s posádkou Ryan Briscoe a Richard Westbrook byl nejrychlejší v kategorii GT.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?