Ročník 2015 bude skutečně zajímavý, kvalifikaci totiž drtivým způsobem opanovalo Porsche. Okruh Le Sarthe zajelo nejrychleji v historii. Nejrychlejším mužem na trati byl hned v první středeční večerní části Švýcar Neel Jani, který dosáhl fantastického času 3:16,887 min a překonal tak o 1,626 vteřiny sedm let starý rekord Stéphana Sarrazina.
STARTOVNÍ ROŠT 83. ROČNÍKU 24 HODIN LE MANS (prvních 10 míst)Pořadí / Posádka / Vůz / Čas1 Dumas/Jani/Lieb / Porsche 919 Hybrid / 3:16,887 min2 Bernhard/Webber/Hartley / Porsche 919 Hybrid / 3:17,767 min3 Hülkenberg/Bamber/Tandy / Porsche 919 Hybrid / 3:18,862 min4 di Grassi/Duval/Jarvis / Audi R18 e-tron quattro / 3:19,866 min5 Fässler/Lotterer/Tréluyer / Audi R18 e-tron quattro / 3:20,561 min6 Albuquerqe/Bonanomi/Rast / Audi R18 e-tron quattro / 3:20,997 min7 Wurz/Sarrazin/Conway / Toyota TS 040 - Hybrid / 3:23,543 min8 Davidson/Buemi/Nakajima / Toyota TS 040 - Hybrid / 3:23,767 min9 Prost/Heidfeld/Beche / Rebellion R-One – AER / 3:26,874 min10 Imperatori/Kraihamer/Abt / Rebellion R-One – AER / 3:28,930 min
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?