Obě posádky dokázaly se stále ještě novými vozy MC12 ovládnout závěrečný podnik sezony.
Fabrizio de Simone spolu s Johnnym Herbertem měli drobné problémy se zapalováním, ale vše se ustálilo a dokázali potvrdit suverenitu Maserati druhým místem. „Vedl jsem pole za sebou a když zbývalo do konce mého stintu 10-15 kol, začalo zlobit zapalování. Zpomalil jsem a postupně se vše vrátilo do pořádku,“ vysvětlil potíže Herbert a dodal, že stále ještě učící se tým zde odvedl skutečně výbornou práci. Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?