Maserati MC12 obsadila první a druhé místo v kategorii GT. Nižší kategorii vyhrál vítěz kvalifikace Pescatori.
Kategorii N-GT vyhrál vítěz kvalifikace Pescatori společně s kolegou Melem na Ferrari 360 Modena týmu GPC Giesse Squadra Corse. Ferrari nemělo sebemenší problémy a tým tím získal druhé vítězství v sezoně a třetí místo v klasifikaci týmů. Druzí skončili Maassen s Luhrem na Porsche a zajistili si tím titul pro letošní rok. Vynikajícího úspěchu dosáhla i naše malá republika. Český tým Vonka racing Porsche dojel na skvělém třetím místě. Konopka s Vonkou vsadili na jeden pit stop a tato strategie se ukázala jako správná. Zhuhai, celkové výsledky: 1. GT Bertolini/Salo Maserati MC12 3:01:11. 2. GT Herbert/De Simone Maserati MC12 +1.671 3. GT Bobbi/Gardel Ferrari 550 Maranello +53.453 4. GT Calderari/Bryner/Bouchut Ferrari 550 Maranello +1 kolo 5. GT Wendlinger/Marques/Alexander Ferrari 575 M Maranello +1 kolo 6. GT Naspetti/Peter Ferrari 575 M Maranello +2 kola 7. GT Goodwin/Mallock Saleen S7 +2 kola 8. GT Morbidelli/Babini Ferrari 575 M Maranello +3 kola 9. GT Longin/Zlobin/Mediani Ferrari 575 M Maranello +4 kola 10. N-GT Pescatori/Melo Ferrari 360 Modena +4 kola . . 16. N-GT Vonka/Konopka Porsche 996 GT3 +13 kol Foto: DPPI / FIA GT
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?