Maserati MC12 obsadila první a druhé místo v kategorii GT. Nižší kategorii vyhrál vítěz kvalifikace Pescatori.
Kategorii N-GT vyhrál vítěz kvalifikace Pescatori společně s kolegou Melem na Ferrari 360 Modena týmu GPC Giesse Squadra Corse. Ferrari nemělo sebemenší problémy a tým tím získal druhé vítězství v sezoně a třetí místo v klasifikaci týmů. Druzí skončili Maassen s Luhrem na Porsche a zajistili si tím titul pro letošní rok. Vynikajícího úspěchu dosáhla i naše malá republika. Český tým Vonka racing Porsche dojel na skvělém třetím místě. Konopka s Vonkou vsadili na jeden pit stop a tato strategie se ukázala jako správná. Zhuhai, celkové výsledky: 1. GT Bertolini/Salo Maserati MC12 3:01:11. 2. GT Herbert/De Simone Maserati MC12 +1.671 3. GT Bobbi/Gardel Ferrari 550 Maranello +53.453 4. GT Calderari/Bryner/Bouchut Ferrari 550 Maranello +1 kolo 5. GT Wendlinger/Marques/Alexander Ferrari 575 M Maranello +1 kolo 6. GT Naspetti/Peter Ferrari 575 M Maranello +2 kola 7. GT Goodwin/Mallock Saleen S7 +2 kola 8. GT Morbidelli/Babini Ferrari 575 M Maranello +3 kola 9. GT Longin/Zlobin/Mediani Ferrari 575 M Maranello +4 kola 10. N-GT Pescatori/Melo Ferrari 360 Modena +4 kola . . 16. N-GT Vonka/Konopka Porsche 996 GT3 +13 kol Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?