V kvalifikaci nejrychlejší Gollin

Gollin, Fabrizio
Gollin, Fabrizio, foto: DPPI / FIA GT
Daniel Šupa 5. září 2004 12:32
Sdílej:

Domácí pilot Fabrizio Gollin získal druhou Pole position po sobě a pátou v šampionátu FIA GT.

Vedoucí posádka průběžného pořadí tak bude do závodu v italské Imole startovat přes handicap 100 kg z nejvýhodnější pozice. V extrémně horkých podmínkách, kdy panovalo ve stínu 35°C a v kokpitu kolem 50°C, byly dosaženy rychlejší časy včera ráno. Odpoledne se již zlepšili jen někteří zástupci slabší třídy N-GT. Gollin vysvětlil, že za svůj výborný čas vděčí především volné dráze, kdy ho žádný ze soupeřů nebrzdil a on mohl zajet dva okruhy po sobě přesně podle svých představ. „Vím, že to bude zítra obtížné, už kvůli teplotám a zátěži navíc, kterou s sebou povezeme,“ připustil mírné obavy Ital ve službách týmu BMS Scuderia Italia. Druhý a třetí čas patří vozům Saleen týmů Konrad a Vitaphone. Druhou řadu uzavře týmový kolega Gollina a obhájce loňského titulu Bobbi. Pozornost všech samozřejmě poutaly čtyři zbrusu nové a debutující vozy. Maserati MC12 se kvalifikovaly 8. a 12. časem. Dvě Lamborghini Murcielago pak 18. a 25. časem. Ve třídě N-GT byl včera nejrychlejší Christian Pescatori se svým Ferrari 360 Modena týmu GPC Giesse Squadra Corse. Imola, kvalifikace: 1. Capellari/Gollin Ferrari 550 Maranello 1:45.593 2. Lechner Jr/Seiler/Konrad Saleen S7 +0.083 3. Bartels/Alzen Saleen S7 +0.104 4. Bobbi/Gardel Ferrari 550 Maranello +0.658 5. Ruberti/Lancieri/Pirri-Ardizzone Saleen S7 +0.743 6. Erdos/Newton Saleen S7 +1.087 7. Naspetti/Morbidelli Ferrari 575 M Maranello +1.135 8. Bertolini/Salo Maserati MC12 +1.382 9. Goodwin/Ramos Saleen S7 +1.517 10. Livio/Calderari/Bryner Ferrari 550 Maranello +1.639 Foto: DPPI / FIA GT
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.