V kvalifikaci nejrychlejší Gollin

Gollin, Fabrizio
Gollin, Fabrizio, foto: DPPI / FIA GT
Daniel Šupa 5. září 2004 12:32
Sdílej:

Domácí pilot Fabrizio Gollin získal druhou Pole position po sobě a pátou v šampionátu FIA GT.

Vedoucí posádka průběžného pořadí tak bude do závodu v italské Imole startovat přes handicap 100 kg z nejvýhodnější pozice. V extrémně horkých podmínkách, kdy panovalo ve stínu 35°C a v kokpitu kolem 50°C, byly dosaženy rychlejší časy včera ráno. Odpoledne se již zlepšili jen někteří zástupci slabší třídy N-GT. Gollin vysvětlil, že za svůj výborný čas vděčí především volné dráze, kdy ho žádný ze soupeřů nebrzdil a on mohl zajet dva okruhy po sobě přesně podle svých představ. „Vím, že to bude zítra obtížné, už kvůli teplotám a zátěži navíc, kterou s sebou povezeme,“ připustil mírné obavy Ital ve službách týmu BMS Scuderia Italia. Druhý a třetí čas patří vozům Saleen týmů Konrad a Vitaphone. Druhou řadu uzavře týmový kolega Gollina a obhájce loňského titulu Bobbi. Pozornost všech samozřejmě poutaly čtyři zbrusu nové a debutující vozy. Maserati MC12 se kvalifikovaly 8. a 12. časem. Dvě Lamborghini Murcielago pak 18. a 25. časem. Ve třídě N-GT byl včera nejrychlejší Christian Pescatori se svým Ferrari 360 Modena týmu GPC Giesse Squadra Corse. Imola, kvalifikace: 1. Capellari/Gollin Ferrari 550 Maranello 1:45.593 2. Lechner Jr/Seiler/Konrad Saleen S7 +0.083 3. Bartels/Alzen Saleen S7 +0.104 4. Bobbi/Gardel Ferrari 550 Maranello +0.658 5. Ruberti/Lancieri/Pirri-Ardizzone Saleen S7 +0.743 6. Erdos/Newton Saleen S7 +1.087 7. Naspetti/Morbidelli Ferrari 575 M Maranello +1.135 8. Bertolini/Salo Maserati MC12 +1.382 9. Goodwin/Ramos Saleen S7 +1.517 10. Livio/Calderari/Bryner Ferrari 550 Maranello +1.639 Foto: DPPI / FIA GT
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?