Dramatický závod vyhrála po 558 kolech vedoucí posádka průběžného pořadí s vozem Ferrari F550 Maranello.
Se ztrátou jednoho kola skončila na druhém místě celkově posádka Vosse / Salo / Babini / Peter s vozem Ferrari F575 M týmu G.P.C. Giesse, kteří přišli o vítězství v důsledku zdržení při opravě v boxech. Expilot Formule 1 Mika Salo předvedl, že je jezdcem skutečně rychlým a táhl vůz s číslem 11 k vítězství. Ve Ferrari týmu BMS však zazářil především Gollin, který dnes ráno pořádně přidal a náskok vedoucího Ferrari rychle snižoval.
Největším konkurentem značky Ferrari byl tentokrát znovu Saleen stáje Vitaphone, ale rozuzlení bitvy nebylo příliš důstojné. Vůz zůstal stát na trati bez benzínu poté, co spotřeboval palivo tři kola předtím, než byla naplánována zastávka pro jeho doplnění.
Další favorit, totiž nejlepší vůz loňské sezony, Ferrari F550 Maranello s číslem 1 odsoudil do role poražených Stefano Livio, jenž vůz tvrdě opřel o svodidla. Po prakticky hodinové opravě se vůz znovu objevil na dráze a závod dokončil na 7. pozici celkově a se ztrátou 34 kol.
Vytrvalostní závody jsou především o spolehlivosti, a tu měly výbornou opět vozy Porsche. Opakování loňského celkového vítězství se mohlo uskutečnit i bez deště, ale problémy v samém závěr závodu rozhodly, že triumf si odvezou Italové s vozem Ferrari silnější třídy GT. Třídu N-GT však Porsche stáje Freisinger ovládly jednoznačně, když si jejich posádky rozdělily všechna tři místa na stupních vítězů a obsadily 3., 4. a 5. pozici celkově! Spa-Francorchamps: Výsledné pořadí po 24 hodinách 1. GT CAPPELLARI/GOLLIN/BRYNER/CALDERARI, Ferrari 550 M 24:01:56.535 558 kol 2. GT VOSSE/SALO/BABINI/PETER, Ferrari 575 M +1 kolo 3. N-GT ORTELLI/DUMAS/COLLARD, Porsche GT3 +13 kol 4. N-GT VASILIEV/BERNHARD/BERGMEISTER, Porsche GT3 +15 kol 5. N-GT MAASSEN/LUHR/LIEB, Porsche GT3 +30 kol 6. G2 MULLER/MULLER/STUCK, BMW M3 GTR +33 kol 7. GT BOBBI/GARDEL/LIVIO/de CASTRO, Ferrari 550 M +34 kol 8. N-GT JORDAN/JONES/JONES, Porsche GT3 +37 kol 9. N-GT RIED/RIED/FELBEMAYR/FELBEMAYR, Porsche GT3 +45 kol 10. G3 ICKX/WYSS/HEMROULLE, Porsche GT +51 kol Foto: DPPI/FIA GT
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?