Po problémech jediných soupeřů zvítězilo Audi R8 dvojice Lehto/Werner.
S kolem ztráty dokončila závod posádka Dyson/Wallace s Lolou stáje Dyson Racing, která v úvodu závodu jezdila po 35 kol ve vedení.
Werner přestál kolizi s pomalejším vozem o kolo, přesto se při pitstopu dostal jeho týmový kolega Lehto do vedení. Vítěz kvalifikace Weaver ze závodu odstoupil hned v úvodu pro poruchu motoru.
Ale ani Dyson se problémům nevyhnul a nabral po smyku při stíhací jízdě a výjezdu mimo trať kolo ztráty.
„Marco odvedl skvělou práci, když bojoval s Andym Wallacem,“ pochválil týmového kolegu Lehto, který slavil své 15. vítězství v ALMS. „Musím pochválit i tým Dyson Racing, bylo velmi chytré nejet do Le Mans a soustředit se na přípravu zde, budou zřejmě v dalších závodech velmi silní.“
„Vůz byl velmi dobrý, Audi jsme stačili, ale dnes se nám zkrátka nedařilo,“ dodal Andy Wallace. Celkové třetí místo získala posádka vozu Chevrolet Corvette Fellows a O'Connell, kteří zároveň vyhráli i třídu GTS před svými týmovými kolegy Gavinem a Berettou. Překvapením skončil závod nejslabší třídy GT. Ve svém teprve druhém závodě si připsali třídové vítězství van Overbeek a Law, kteří pilotovali Porsche 911 GT3 RSR letos debutujícího týmu Flying Lizard Motorsports. Až druhé místo zbylo pro favorizovanou stáj Alex Job Racing. Výsledky závodu: 1. Marco Werner, JJ Lehto, Audi R8 (1, LMP1), 2:45:13.916 2. Andy Wallace, Chris Dyson, Lola EX257/AER-MG, (2, LMP1), 123. 3. Ron Fellows, Johnny O'Connell, Chevrolet Corvette C5-R (1, GTS), 118. 4. Oliver Gavin, Olivier Beretta, Chevrolet Corvette C5-R (2, GTS), 118. 5. Clint Field, Robin Liddell, Lola B2K/40-Judd (1, LMP2), 116. 6. Darren Law, Johannes van Overbeek, Porsche 911 GT3 RSR (1, GT), 113. 7. Timo Bernhard, Jorg Bergmeister, Porsche 911 GT3 RSR (2, GT), 113. 8. Terry Borcheller, Johnny Mowlem, Saleen S7R (3, GTS), 113. 9. Peter Kox, David Brabham, Lamborghini Murcielogo R-GT (4, GTS), 113. 10. David Murry, Craig Stanton, Porsche 911 GT3 RSR (3, GT), 112. Foto: Audi Sport Press, Dyson Racing
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?