Závod ve španělské Navařře se ALL-INKL.COM Münnich Motorsport teamu docela vydařil. Tým ze Saxony se v průběžném pořadí mezi týmy po třech závodech letošního roku ujal vedení.
Druhé místo v podání Marca Bassenga a Markuse Winkelhocka v Mercedesu SLS AMG startovního čísla 38 a třetí pozice jejich kolegů, Nickyho Pastorelliho a Thomase Jägera s vozem číslo 37 týmu zajistila týmu dost bodů, aby se ujal průběžného vedení.
Mezi jezdci jsou Pastorelli a Jager na sdíleném prvním místě. Stejně bodů jako oni, tedy 46, má dvojice týmu Hexis, Fred Makowiecki a Stef Dusseldorp, kteří ovládli oba dva španělské závody. Basseng a Winkelhock jsou celkově sedmí, jejich ztráta na čelo je pouhých sedm bodů.
"I přesto, že Navarra není ideálním místem pro náš Mercedes, tak jsme dokázali získat dvě podiová umístění a vedení v průběžném bodování mezi týmy. To je působivé," říká Marc Basseng, manažer a jezdec týmu. "Samozřejmě to byla pro naše jezdce v obou závodech tvrdá práce, protože McLareny byly prostě rychlejší."
Podle Bassenga za ziskem dobrého výsledky ze Španělska stojí dost i rychlé zastávky v boxech. Zastávka vozu č. 38 byla druhou nejrychlejší z celého startovního pole. To zastávka druhého auta týmu byla jen o šest desetin sekundy pomalejší. "To ukazuje skvělý a konstantní výkon našeho týmu. Hoši odvedli opravdu dobrou práci," dodává Basseng.
"Letos nebylo v plánu získat zde v Navařře double, jako se nám to podařilo vloni s Lamborghini. O to více překvapipé a příjemné to je teď, že jsme získali tolik bodů. Bylo to maximum, čeho jsme mohli dosáhnout."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.