Závod ve španělské Navařře se ALL-INKL.COM Münnich Motorsport teamu docela vydařil. Tým ze Saxony se v průběžném pořadí mezi týmy po třech závodech letošního roku ujal vedení.
Druhé místo v podání Marca Bassenga a Markuse Winkelhocka v Mercedesu SLS AMG startovního čísla 38 a třetí pozice jejich kolegů, Nickyho Pastorelliho a Thomase Jägera s vozem číslo 37 týmu zajistila týmu dost bodů, aby se ujal průběžného vedení.
Mezi jezdci jsou Pastorelli a Jager na sdíleném prvním místě. Stejně bodů jako oni, tedy 46, má dvojice týmu Hexis, Fred Makowiecki a Stef Dusseldorp, kteří ovládli oba dva španělské závody. Basseng a Winkelhock jsou celkově sedmí, jejich ztráta na čelo je pouhých sedm bodů.
"I přesto, že Navarra není ideálním místem pro náš Mercedes, tak jsme dokázali získat dvě podiová umístění a vedení v průběžném bodování mezi týmy. To je působivé," říká Marc Basseng, manažer a jezdec týmu. "Samozřejmě to byla pro naše jezdce v obou závodech tvrdá práce, protože McLareny byly prostě rychlejší."
Podle Bassenga za ziskem dobrého výsledky ze Španělska stojí dost i rychlé zastávky v boxech. Zastávka vozu č. 38 byla druhou nejrychlejší z celého startovního pole. To zastávka druhého auta týmu byla jen o šest desetin sekundy pomalejší. "To ukazuje skvělý a konstantní výkon našeho týmu. Hoši odvedli opravdu dobrou práci," dodává Basseng.
"Letos nebylo v plánu získat zde v Navařře double, jako se nám to podařilo vloni s Lamborghini. O to více překvapipé a příjemné to je teď, že jsme získali tolik bodů. Bylo to maximum, čeho jsme mohli dosáhnout."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?