Závod ve španělské Navařře se ALL-INKL.COM Münnich Motorsport teamu docela vydařil. Tým ze Saxony se v průběžném pořadí mezi týmy po třech závodech letošního roku ujal vedení.
Druhé místo v podání Marca Bassenga a Markuse Winkelhocka v Mercedesu SLS AMG startovního čísla 38 a třetí pozice jejich kolegů, Nickyho Pastorelliho a Thomase Jägera s vozem číslo 37 týmu zajistila týmu dost bodů, aby se ujal průběžného vedení.
Mezi jezdci jsou Pastorelli a Jager na sdíleném prvním místě. Stejně bodů jako oni, tedy 46, má dvojice týmu Hexis, Fred Makowiecki a Stef Dusseldorp, kteří ovládli oba dva španělské závody. Basseng a Winkelhock jsou celkově sedmí, jejich ztráta na čelo je pouhých sedm bodů.
"I přesto, že Navarra není ideálním místem pro náš Mercedes, tak jsme dokázali získat dvě podiová umístění a vedení v průběžném bodování mezi týmy. To je působivé," říká Marc Basseng, manažer a jezdec týmu. "Samozřejmě to byla pro naše jezdce v obou závodech tvrdá práce, protože McLareny byly prostě rychlejší."
Podle Bassenga za ziskem dobrého výsledky ze Španělska stojí dost i rychlé zastávky v boxech. Zastávka vozu č. 38 byla druhou nejrychlejší z celého startovního pole. To zastávka druhého auta týmu byla jen o šest desetin sekundy pomalejší. "To ukazuje skvělý a konstantní výkon našeho týmu. Hoši odvedli opravdu dobrou práci," dodává Basseng.
"Letos nebylo v plánu získat zde v Navařře double, jako se nám to podařilo vloni s Lamborghini. O to více překvapipé a příjemné to je teď, že jsme získali tolik bodů. Bylo to maximum, čeho jsme mohli dosáhnout."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?