Závod ve španělské Navařře se ALL-INKL.COM Münnich Motorsport teamu docela vydařil. Tým ze Saxony se v průběžném pořadí mezi týmy po třech závodech letošního roku ujal vedení.
Druhé místo v podání Marca Bassenga a Markuse Winkelhocka v Mercedesu SLS AMG startovního čísla 38 a třetí pozice jejich kolegů, Nickyho Pastorelliho a Thomase Jägera s vozem číslo 37 týmu zajistila týmu dost bodů, aby se ujal průběžného vedení.
Mezi jezdci jsou Pastorelli a Jager na sdíleném prvním místě. Stejně bodů jako oni, tedy 46, má dvojice týmu Hexis, Fred Makowiecki a Stef Dusseldorp, kteří ovládli oba dva španělské závody. Basseng a Winkelhock jsou celkově sedmí, jejich ztráta na čelo je pouhých sedm bodů.
"I přesto, že Navarra není ideálním místem pro náš Mercedes, tak jsme dokázali získat dvě podiová umístění a vedení v průběžném bodování mezi týmy. To je působivé," říká Marc Basseng, manažer a jezdec týmu. "Samozřejmě to byla pro naše jezdce v obou závodech tvrdá práce, protože McLareny byly prostě rychlejší."
Podle Bassenga za ziskem dobrého výsledky ze Španělska stojí dost i rychlé zastávky v boxech. Zastávka vozu č. 38 byla druhou nejrychlejší z celého startovního pole. To zastávka druhého auta týmu byla jen o šest desetin sekundy pomalejší. "To ukazuje skvělý a konstantní výkon našeho týmu. Hoši odvedli opravdu dobrou práci," dodává Basseng.
"Letos nebylo v plánu získat zde v Navařře double, jako se nám to podařilo vloni s Lamborghini. O to více překvapipé a příjemné to je teď, že jsme získali tolik bodů. Bylo to maximum, čeho jsme mohli dosáhnout."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?