Závod ve španělské Navařře se ALL-INKL.COM Münnich Motorsport teamu docela vydařil. Tým ze Saxony se v průběžném pořadí mezi týmy po třech závodech letošního roku ujal vedení.
Druhé místo v podání Marca Bassenga a Markuse Winkelhocka v Mercedesu SLS AMG startovního čísla 38 a třetí pozice jejich kolegů, Nickyho Pastorelliho a Thomase Jägera s vozem číslo 37 týmu zajistila týmu dost bodů, aby se ujal průběžného vedení.
Mezi jezdci jsou Pastorelli a Jager na sdíleném prvním místě. Stejně bodů jako oni, tedy 46, má dvojice týmu Hexis, Fred Makowiecki a Stef Dusseldorp, kteří ovládli oba dva španělské závody. Basseng a Winkelhock jsou celkově sedmí, jejich ztráta na čelo je pouhých sedm bodů.
"I přesto, že Navarra není ideálním místem pro náš Mercedes, tak jsme dokázali získat dvě podiová umístění a vedení v průběžném bodování mezi týmy. To je působivé," říká Marc Basseng, manažer a jezdec týmu. "Samozřejmě to byla pro naše jezdce v obou závodech tvrdá práce, protože McLareny byly prostě rychlejší."
Podle Bassenga za ziskem dobrého výsledky ze Španělska stojí dost i rychlé zastávky v boxech. Zastávka vozu č. 38 byla druhou nejrychlejší z celého startovního pole. To zastávka druhého auta týmu byla jen o šest desetin sekundy pomalejší. "To ukazuje skvělý a konstantní výkon našeho týmu. Hoši odvedli opravdu dobrou práci," dodává Basseng.
"Letos nebylo v plánu získat zde v Navařře double, jako se nám to podařilo vloni s Lamborghini. O to více překvapipé a příjemné to je teď, že jsme získali tolik bodů. Bylo to maximum, čeho jsme mohli dosáhnout."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?