Novozélanďan Matt Halliday a jeho francouzský kolega, Mike Parisy, zažili v Navařře těžký víkend. Poté, co v minulém závodu získali svoje první vítězství, tak jejich Porsche GT3 R Exim Bank Team China ve Španělsku nedosáhlo ani na podium.
V sobotní kvalifikaci se oba jezdic v autě vystřídali, když Halliday dostal vůz až na 4. místo poté, co Parisy prošel prvními dvěma částmi kvalifikace. Nicméně v sobotním nočním hodinovém závodu duo zažilo zklamání, když dojeli až jedenáctí.
Parisy závod začal a po skvělém startu přiváděl celé pole do první zatáčky okruhu. Zde byl však vytlačen z trati, na kterou se vrátil na čtvrtém místě. Po dalším nezaviněném kontaktu se propadl až na osmé místo na konci úvodního kola. Po povinné zastávce se za volant posadil Halliday a na trať se vrátil na 11. místě. Na tomto místě závod také dokončil. Na druhou stranu musíme připustit, že na této trati je předjíždění velmi těžké.
V hlavním závodu jel první stint Halliday, když do závodu odstartoval samozřejmě z 11. pozice. Předvedl některé odvážné manévry a společně s Parisym se dostali až na osmou pozici. Francouz byl však chvíli před cílem opět roztočen jiným autem a do cíle dojel až na 12. místě.
"Přijeli jsme do Navarry s tím, že to je okruh, který by neměl moc sedět našemu Porsche, ale byli jsme velmi potěšeni, když se nám podařilo kvalifikovat na čtvrtém místě poté, co jsme z auta dostali maximum. V prvním závodu mě bohužel jeden vůz vytlačil z tratě hned v první zatáčce. My jsme se propadli do skrumáže ve středu pole, ze které je velmi těžké se dostat, což rozhodlo o našem víkendu. Ve druhém závodu jsme měli také problém, když nás zdržení při zastávce stálo výpadek z bodované osmičky, a tak i nějaké cenné body z hlavního závodu. Momentálně se přesouváme na čtvrtý závod na Slovensko, kde se pokusíme získat další vítězství."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?