Novozélanďan Matt Halliday a jeho francouzský kolega, Mike Parisy, zažili v Navařře těžký víkend. Poté, co v minulém závodu získali svoje první vítězství, tak jejich Porsche GT3 R Exim Bank Team China ve Španělsku nedosáhlo ani na podium.
V sobotní kvalifikaci se oba jezdic v autě vystřídali, když Halliday dostal vůz až na 4. místo poté, co Parisy prošel prvními dvěma částmi kvalifikace. Nicméně v sobotním nočním hodinovém závodu duo zažilo zklamání, když dojeli až jedenáctí.
Parisy závod začal a po skvělém startu přiváděl celé pole do první zatáčky okruhu. Zde byl však vytlačen z trati, na kterou se vrátil na čtvrtém místě. Po dalším nezaviněném kontaktu se propadl až na osmé místo na konci úvodního kola. Po povinné zastávce se za volant posadil Halliday a na trať se vrátil na 11. místě. Na tomto místě závod také dokončil. Na druhou stranu musíme připustit, že na této trati je předjíždění velmi těžké.
V hlavním závodu jel první stint Halliday, když do závodu odstartoval samozřejmě z 11. pozice. Předvedl některé odvážné manévry a společně s Parisym se dostali až na osmou pozici. Francouz byl však chvíli před cílem opět roztočen jiným autem a do cíle dojel až na 12. místě.
"Přijeli jsme do Navarry s tím, že to je okruh, který by neměl moc sedět našemu Porsche, ale byli jsme velmi potěšeni, když se nám podařilo kvalifikovat na čtvrtém místě poté, co jsme z auta dostali maximum. V prvním závodu mě bohužel jeden vůz vytlačil z tratě hned v první zatáčce. My jsme se propadli do skrumáže ve středu pole, ze které je velmi těžké se dostat, což rozhodlo o našem víkendu. Ve druhém závodu jsme měli také problém, když nás zdržení při zastávce stálo výpadek z bodované osmičky, a tak i nějaké cenné body z hlavního závodu. Momentálně se přesouváme na čtvrtý závod na Slovensko, kde se pokusíme získat další vítězství."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?