Po naprosto bezproblémovém závodním víkendu ve francouzském Nogaru se už Belgian Audi Club Team WRT na domácí půdě v Zolderu tak nedařilo.
Špatná volba pneumatik pro kvalifikační závod dostala obě Audis R8 LMS ultra posádek Oliver Jarvis/ Frank Stippler a Laurens Vanthoor/Stephane Ortelli mimo nejlepší desítku. V hlavním závodu pak spolu oba vozy dokonce kolidovaly. I přesto závod dokončily, avšak na 6. a 10. místě. Tým se i přesto udržel na čele hodnocení v obou tabulkách - mezi jezdci i týmy.
Sobotní závod začínal po rychlém ale vydatném dešti, týmu se nepovedlo správně trefit do volby pneumatik. Vozy dojeli až na 11. a 12. místě. "Byla to chyba a my to musíme uznat kolektivně, jako tým. Jezdci i tým se shodli na tom, že zůstaneme na mokrých pneumatikách, ale to nebyla dobrá volba. Jezdci si nebyli úplně jistí podmínkami na trati a boxová zídka také mohla zvolit konzervativnější řešení. Zanalizujeme vše, co se stalo, a vylepšíme naši komunikaci přes rádio v takovýchto případech, kdy musíte učinit rychle rozhodnutí. Vyhráváme spolu, ale i prohráváme," říká Vincent Vosse, šéf týmu.
Neděle týmu přinesla alespoň určité vylepšení výsledku, když s oběma vozy bodoval. Dvojice Ortelli-Vanthoor získala 6. místo, druhý pár Jarvis-Stippler byl 10. Stáj ale zažila velmi nepříjemný okamžik, když v průběhu závodu došlo ke kontaktu obou vozů: "Nikdy není příjemné, když se srazí právě vaše dva vozy. Ale tyto věci se mohou stát, pokud máte v týmu dvojice skvělých a opravdových závodníků. Nikdo v týmu nechce jezdce, kteří nebudou konkurenceschopní."
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.