Vedení šampionátu FIA GT1 se na poslední chvíli před startem sezony rozhodlo změnit svůj šampionát. V roce 2012 se nepojede na Zandvoortu a Argentíně, místo toho jsme v šampionátu uvítali Koreu a Slovnesko.
Start sezony (již tento víkend) ve Francii na okruhu Nogaro zůstává neměnný. Sezony bude končit 2. prosince v Indii. Původně se v červnu neměl jet žádný závod, jenže nakonec se během toho měsíce jezdci se svými vozy představí na slovenském Slovakiaringu.
V principu je nový kalendář rozdělen na dvě půlky: první se jede v Evropě, druhá je s vyjímkou Ruska v Asii. Z kalendáře nově vypadl holandský Zandvoort a také argentínská trať San Luis.
Kalendář MS GT1 vozů pro sezonu 2012: 6.-8. dubna: Nogaro (Francie) 20.-22. dubna: Zolder (Belgie) 25.-27. května: Navarra (Španělsko) 8.-10. června: Slowakia-Ring (Slovensko) 6.-8. července: Portimao (Portugalsko) 24.-26. srpna: Peking (Čína) 30. srpna - 02. září: Ordos (Čína) 14.-16. září: Yeongam (Jižní Korea) 28.-30. září: Moskva-Raceway (Rusko) 30. listopadu - 02. prosince: Díli (Indie)
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.