Ferrari dnes oficiálně potvrdilo, že jeho barvy bude v MS GT1 vozů hájit italská stáj AF Corse. Samotná značka potvrdila svoji účast v šampionátu již na začátku tohoto měsíce, jméno týmu, který bude nasazovat jeho vozy
Tým potvrdil, že v jednom z jejich Ferrari 458 Italia GT3 pojede mistr Evropského mistrovství GT3 vozů, Francesco Castellacci. Jeho kolegou bude Belgičan Enzo Ide. "Díky skvělé práci, kterou pro nás vloni Francesco spolu s Leoem odvedli, jsme mohli tuto sezonu plánovat s daleko větší jistotou," říká šéf týmu.
"Díky vítězstvím, které jsme získali v ME GT3 vozů i přesto, že jezdci byli nezkušení a s vozem GT jezdili poprvé, jsme byli schopni přijmout novou výzvu - MS GT1 vozů. Skutečnost, že bude naše spolupráce s Castellaccim pokračovat a navíc v našem týmu přivítáme Ideho - který byl asi největším naším konkurentem v minulé sezoně, pro nás představuje velkou výzvu."
"Nemůžeme se dočkat toho, až budeme zpět na trati. První test proběhne 6. a 7. března ve Vallelungi, v Itálii," zakončil. AF Corse vyhrálo v minulosti s vozy GT hned několik titulů. Mezi ty nejvýznamnější se určitě řadí 3 jezdecké a 4 týmové tituly ve FIA GT2.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?