Ferrari dnes oficiálně potvrdilo, že jeho barvy bude v MS GT1 vozů hájit italská stáj AF Corse. Samotná značka potvrdila svoji účast v šampionátu již na začátku tohoto měsíce, jméno týmu, který bude nasazovat jeho vozy
Tým potvrdil, že v jednom z jejich Ferrari 458 Italia GT3 pojede mistr Evropského mistrovství GT3 vozů, Francesco Castellacci. Jeho kolegou bude Belgičan Enzo Ide. "Díky skvělé práci, kterou pro nás vloni Francesco spolu s Leoem odvedli, jsme mohli tuto sezonu plánovat s daleko větší jistotou," říká šéf týmu.
"Díky vítězstvím, které jsme získali v ME GT3 vozů i přesto, že jezdci byli nezkušení a s vozem GT jezdili poprvé, jsme byli schopni přijmout novou výzvu - MS GT1 vozů. Skutečnost, že bude naše spolupráce s Castellaccim pokračovat a navíc v našem týmu přivítáme Ideho - který byl asi největším naším konkurentem v minulé sezoně, pro nás představuje velkou výzvu."
"Nemůžeme se dočkat toho, až budeme zpět na trati. První test proběhne 6. a 7. března ve Vallelungi, v Itálii," zakončil. AF Corse vyhrálo v minulosti s vozy GT hned několik titulů. Mezi ty nejvýznamnější se určitě řadí 3 jezdecké a 4 týmové tituly ve FIA GT2.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?