Promotér MS GT1 vozů, Stephane Ratel, má pátou značku. Na startu budou i dva vozy Ferrari 458 Italia GT3.
Letošní, zatím docela nepočetné startovní pole MS GT1 vozů, kde budou startovat vozy kategorie GT3, se může těšit z přírůstku. Svoji účast přislíbila značka Ferrari. Na trati tak uvidíme dva vozy 458 Italia. Tým, který se o nasazení postará, zatím nebyl oznámen. Očekává se však, že se tak stane v několika následujících dnech.
"Můžeme se těšit z toho, že máme ve startovním poli také vozy Ferrari. Je to jako svěží vánek," říká Ratel. Startovní pole je zatím velmi chudé: WRT (Audi R8), Vita4one (BMW Z4), Hexis (McLaren MP4-12C) a Münnich (AMG SLS). To jsou jména zatím potvrzených týmů. Všechny nasadí po dvou vozech. "Jednáme s dalšími týmy. Nechali jsme týmům volnost, aby do určitého data sami oznámili svoji účast," pokračuje promotér. Termín pro podání přihlášek je do konce března.
Před pár dny oznámil tým Young Driver, který se staral o starty vozů Aston Martin v MS, že bude startovat v ADAC GT Masters. V jeho prohlášení však stálo, že na finální podobě programu pro rok 2012 ještě pracují. Možné starty v MS tedy nejsou úplně vyloučeny.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?