Promotér MS GT1 vozů, Stephane Ratel, má pátou značku. Na startu budou i dva vozy Ferrari 458 Italia GT3.
Letošní, zatím docela nepočetné startovní pole MS GT1 vozů, kde budou startovat vozy kategorie GT3, se může těšit z přírůstku. Svoji účast přislíbila značka Ferrari. Na trati tak uvidíme dva vozy 458 Italia. Tým, který se o nasazení postará, zatím nebyl oznámen. Očekává se však, že se tak stane v několika následujících dnech.
"Můžeme se těšit z toho, že máme ve startovním poli také vozy Ferrari. Je to jako svěží vánek," říká Ratel. Startovní pole je zatím velmi chudé: WRT (Audi R8), Vita4one (BMW Z4), Hexis (McLaren MP4-12C) a Münnich (AMG SLS). To jsou jména zatím potvrzených týmů. Všechny nasadí po dvou vozech. "Jednáme s dalšími týmy. Nechali jsme týmům volnost, aby do určitého data sami oznámili svoji účast," pokračuje promotér. Termín pro podání přihlášek je do konce března.
Před pár dny oznámil tým Young Driver, který se staral o starty vozů Aston Martin v MS, že bude startovat v ADAC GT Masters. V jeho prohlášení však stálo, že na finální podobě programu pro rok 2012 ještě pracují. Možné starty v MS tedy nejsou úplně vyloučeny.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?