Promotér MS GT1 vozů, Stephane Ratel, má pátou značku. Na startu budou i dva vozy Ferrari 458 Italia GT3.
Letošní, zatím docela nepočetné startovní pole MS GT1 vozů, kde budou startovat vozy kategorie GT3, se může těšit z přírůstku. Svoji účast přislíbila značka Ferrari. Na trati tak uvidíme dva vozy 458 Italia. Tým, který se o nasazení postará, zatím nebyl oznámen. Očekává se však, že se tak stane v několika následujících dnech.
"Můžeme se těšit z toho, že máme ve startovním poli také vozy Ferrari. Je to jako svěží vánek," říká Ratel. Startovní pole je zatím velmi chudé: WRT (Audi R8), Vita4one (BMW Z4), Hexis (McLaren MP4-12C) a Münnich (AMG SLS). To jsou jména zatím potvrzených týmů. Všechny nasadí po dvou vozech. "Jednáme s dalšími týmy. Nechali jsme týmům volnost, aby do určitého data sami oznámili svoji účast," pokračuje promotér. Termín pro podání přihlášek je do konce března.
Před pár dny oznámil tým Young Driver, který se staral o starty vozů Aston Martin v MS, že bude startovat v ADAC GT Masters. V jeho prohlášení však stálo, že na finální podobě programu pro rok 2012 ještě pracují. Možné starty v MS tedy nejsou úplně vyloučeny.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.