Německý tým Münnich mění Lamborghini za Mercedes. S SLS GT3 bude nastupovat především v MS GT1, ale i jiných sériích.
"Pojedeme se dvěma stroji Mercedes Benz SLS AMG GT3. I nadále budeme reprezentovat velmi prémiovou značku," říká René Münnich, zakladatel, vlastník a šéf týmu. Vloni a předloni tým nastupoval s vozy Lamborghini Murcielago a v roce 2011 dokázal získávat vítězství a pódiová umístění. "Lamborghini je skvělé auto, ale je občas nevypočítatelné."
Formát závodního víkendu se nemění a týmy (každý reprezentující jednu značku) budou nastupovat proti sobě jak v kvalifikančím závodě (v sobotu) tak i nedělním hlavním závodě.
"Vedle jezdců zůstává také velmi důležitý samotný tým. Navíc přechod na vozy kategorie GT3 nám dává možnost nastupovat i do jiných podniků, jako jsou například 24 hodinovky, nebo také účastnit se jiných sérií. To bude možné díky tomu, že promotér šampionátu, SRO, bude vozy a vybavení na zámořské závody přepravovat pouze letady a ne lodí, jak bylo zvykem doposud," pokračuje Münnich.
Kdo bude v roce 2012 v Mercedesech sedět, je zatím otevřené. Jistý je zatím pouze Marc Basseng. "Chtěli bychom pokračovat s naším osvědčeným jezdeckým kádrem. O jezdcích ale rozhodneme až časem." Vloni jezdil za německý tým také například bývalý jezdec DTM, Marcus Winkelhock.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.