Německý tým Münnich mění Lamborghini za Mercedes. S SLS GT3 bude nastupovat především v MS GT1, ale i jiných sériích.
"Pojedeme se dvěma stroji Mercedes Benz SLS AMG GT3. I nadále budeme reprezentovat velmi prémiovou značku," říká René Münnich, zakladatel, vlastník a šéf týmu. Vloni a předloni tým nastupoval s vozy Lamborghini Murcielago a v roce 2011 dokázal získávat vítězství a pódiová umístění. "Lamborghini je skvělé auto, ale je občas nevypočítatelné."
Formát závodního víkendu se nemění a týmy (každý reprezentující jednu značku) budou nastupovat proti sobě jak v kvalifikančím závodě (v sobotu) tak i nedělním hlavním závodě.
"Vedle jezdců zůstává také velmi důležitý samotný tým. Navíc přechod na vozy kategorie GT3 nám dává možnost nastupovat i do jiných podniků, jako jsou například 24 hodinovky, nebo také účastnit se jiných sérií. To bude možné díky tomu, že promotér šampionátu, SRO, bude vozy a vybavení na zámořské závody přepravovat pouze letady a ne lodí, jak bylo zvykem doposud," pokračuje Münnich.
Kdo bude v roce 2012 v Mercedesech sedět, je zatím otevřené. Jistý je zatím pouze Marc Basseng. "Chtěli bychom pokračovat s naším osvědčeným jezdeckým kádrem. O jezdcích ale rozhodneme až časem." Vloni jezdil za německý tým také například bývalý jezdec DTM, Marcus Winkelhock.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?