Německý tým Münnich mění Lamborghini za Mercedes. S SLS GT3 bude nastupovat především v MS GT1, ale i jiných sériích.
"Pojedeme se dvěma stroji Mercedes Benz SLS AMG GT3. I nadále budeme reprezentovat velmi prémiovou značku," říká René Münnich, zakladatel, vlastník a šéf týmu. Vloni a předloni tým nastupoval s vozy Lamborghini Murcielago a v roce 2011 dokázal získávat vítězství a pódiová umístění. "Lamborghini je skvělé auto, ale je občas nevypočítatelné."
Formát závodního víkendu se nemění a týmy (každý reprezentující jednu značku) budou nastupovat proti sobě jak v kvalifikančím závodě (v sobotu) tak i nedělním hlavním závodě.
"Vedle jezdců zůstává také velmi důležitý samotný tým. Navíc přechod na vozy kategorie GT3 nám dává možnost nastupovat i do jiných podniků, jako jsou například 24 hodinovky, nebo také účastnit se jiných sérií. To bude možné díky tomu, že promotér šampionátu, SRO, bude vozy a vybavení na zámořské závody přepravovat pouze letady a ne lodí, jak bylo zvykem doposud," pokračuje Münnich.
Kdo bude v roce 2012 v Mercedesech sedět, je zatím otevřené. Jistý je zatím pouze Marc Basseng. "Chtěli bychom pokračovat s naším osvědčeným jezdeckým kádrem. O jezdcích ale rozhodneme až časem." Vloni jezdil za německý tým také například bývalý jezdec DTM, Marcus Winkelhock.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?