Příští rok uvidíme v poli MS GT1 vozů také Mercedesy SLS GT3. Podle britského Autosportu by je měl do mistrovství nasazovat německý tým Münnich Motorsport, který poslední dva roky jezdil v MS GT1 s Lamborghini Murcielago R-SV GT1.
Poté, co bylo oznámeno, že McLaren MP4/13 GT3 bude nasazovát francouzským Hexisem (viz zde), je Mercedes druhou oficiálně potvrzenou značkou pro MS GT1 2012. Původně se mělo za to, že tým bude pokračovat s italskými vozy, jen Murcialaga GT1 kvůli změně praviděl změní za Gallarda GT3. Jenže teď podle Autosportu došlo ke změně.
Šéf týmu, Marc Basseng, to sice zatím odmítá potvrdit, ale určitě není bez zajímavosti, že má velmi dobré vztahy s Thomasem Jägerem, který se u Mercedesu stará o zákaznický program vozu SLS GT3. Údajně už by měly být dva vozy SLS GT3 objednány. Jäger navíc odjel v roce 2010 4 závody MS GT1 právě v týmu Münnich Motorsport.
Pro více fotek Mercedesu SLS AMG GT3 klikněte zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?