Příští rok uvidíme v poli MS GT1 vozů také Mercedesy SLS GT3. Podle britského Autosportu by je měl do mistrovství nasazovat německý tým Münnich Motorsport, který poslední dva roky jezdil v MS GT1 s Lamborghini Murcielago R-SV GT1.
Poté, co bylo oznámeno, že McLaren MP4/13 GT3 bude nasazovát francouzským Hexisem (viz zde), je Mercedes druhou oficiálně potvrzenou značkou pro MS GT1 2012. Původně se mělo za to, že tým bude pokračovat s italskými vozy, jen Murcialaga GT1 kvůli změně praviděl změní za Gallarda GT3. Jenže teď podle Autosportu došlo ke změně.
Šéf týmu, Marc Basseng, to sice zatím odmítá potvrdit, ale určitě není bez zajímavosti, že má velmi dobré vztahy s Thomasem Jägerem, který se u Mercedesu stará o zákaznický program vozu SLS GT3. Údajně už by měly být dva vozy SLS GT3 objednány. Jäger navíc odjel v roce 2010 4 závody MS GT1 právě v týmu Münnich Motorsport.
Pro více fotek Mercedesu SLS AMG GT3 klikněte zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?