Příští rok uvidíme v poli MS GT1 vozů také Mercedesy SLS GT3. Podle britského Autosportu by je měl do mistrovství nasazovat německý tým Münnich Motorsport, který poslední dva roky jezdil v MS GT1 s Lamborghini Murcielago R-SV GT1.
Poté, co bylo oznámeno, že McLaren MP4/13 GT3 bude nasazovát francouzským Hexisem (viz zde), je Mercedes druhou oficiálně potvrzenou značkou pro MS GT1 2012. Původně se mělo za to, že tým bude pokračovat s italskými vozy, jen Murcialaga GT1 kvůli změně praviděl změní za Gallarda GT3. Jenže teď podle Autosportu došlo ke změně.
Šéf týmu, Marc Basseng, to sice zatím odmítá potvrdit, ale určitě není bez zajímavosti, že má velmi dobré vztahy s Thomasem Jägerem, který se u Mercedesu stará o zákaznický program vozu SLS GT3. Údajně už by měly být dva vozy SLS GT3 objednány. Jäger navíc odjel v roce 2010 4 závody MS GT1 právě v týmu Münnich Motorsport.
Pro více fotek Mercedesu SLS AMG GT3 klikněte zde.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?