Ze startu týmu Marc VDS s vozy BMW v novém MS GT vozů plnánovaném na příští rok nic nebude. Belgický tým se po letošním finále v San Luis ze šampionátu stahuje.
Další těžká rána pro nové MS GT vozů od Stephana Ratela: Poté, co šéf SRO musel pustit své plány, podle kterých se mělo i v novém MS GT vozů jezdit s vozy kategorie GT1, k ledu, musel zrušit účast dalšího týmu. Tým Marc VDS, který podle Ratela projevil jako jeden z prvních zájem startovat s vozem kategorie GT3, se stahuje. Letos nejsilnější tým nasazující vozy Ford získal teprve před několika týdny v čínském Ordosu své první vítězství v hlavním závodu v MS GT1. Podle Ratela měl příští rok nasazovat speciály BMW.
Z toho tedy nic nebude. Týmový manažer, Bas Leinders, oznámil, že se tým bude soustředit na vytrvalostní závody podporované společností Blancpain, kde závodili s BMW již letos. "Koncentrovat se na boj o titul v tak náročné sérii jako Blancpain vytrvalostní série, není lehkým úkolem," říká Leinders.
"Jedinou cestou, jak být každý víkend konkurenceschopnými, je, že na tuto sérii zaměříme naši plnou pozornost. Z tohoto důvodu jsme museli učinit těžké rozhodnutí, že po dvou úspěšných letech vystoupíme z MS GT1," řekl dále Bas. Stejně jako nové MS GT vozů, tak i současné MS GT1, tak i Blancpain vytrvalostní závody se jedou pod záštitou SRO.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?