V otázce, kolik nás vlastně ještě letos čeká závodů, panuje určitá nejistota. Původně plánovaný říjnový závod v brazilské Curitibě totiž z kalendáře vypadl.
Jenže teď se objevila nová možnost, jak díru zaplnit. Pouhý týden po závodu v čínském Ordosu by totiž vozy série FIA GT1 mohly na trať vyjet znovu. Opět by to bylo v Číně, tentokrát v Pekingu.
Závod v čínském hlavním městě ale ještě není oficálně potvrzený a vše je v jednání. Vozy jsou momentálně již v Číně. Logisticky by nebyl žádný problém, aby se po závodu v Ordosu dostali do Pekingu.
Závěr sezony se uskuteční, jak bylo původně plánovanáno, na začátku listopadu v San Luis (Argentina).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?