V otázce, kolik nás vlastně ještě letos čeká závodů, panuje určitá nejistota. Původně plánovaný říjnový závod v brazilské Curitibě totiž z kalendáře vypadl.
Jenže teď se objevila nová možnost, jak díru zaplnit. Pouhý týden po závodu v čínském Ordosu by totiž vozy série FIA GT1 mohly na trať vyjet znovu. Opět by to bylo v Číně, tentokrát v Pekingu.
Závod v čínském hlavním městě ale ještě není oficálně potvrzený a vše je v jednání. Vozy jsou momentálně již v Číně. Logisticky by nebyl žádný problém, aby se po závodu v Ordosu dostali do Pekingu.
Závěr sezony se uskuteční, jak bylo původně plánovanáno, na začátku listopadu v San Luis (Argentina).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?