Po takřka dvouměsíční letní pauze se opět pojede závod MS GT1 vozů. Předposlední závod letošní sezony se pojede až v daleké Číně. Podívejte se na časový harmonogram víkendu.
Rozvrh víkendu v Ordosu (vše v místních časech):
Pátek, 2. září:
10:00-11:20 FIA GT1 World Championship volný trénink 11:30-12:50 Formula Pilota Test Session 14:00-15:20 Formula Pilota Test Session 15:30-16:50 FIA GT1 World Championship před-kvalifikace 17:00-17:30 Formula Pilota volný trénink
Sobota, 3. září:
09:00-09:30 Formula Pilota kvalifikace 09:45-10:45 FIA GT1 World Championship kvalifikace 13:55-14:20 Formula Pilota závod 1 15:15-16:15 FIA GT1 World Championship kvalifikační závod
Neděle, 4. září:
09:30-10:00 FIA GT1 World Championship warm-Up 11:05-11:30 Formula Pilota závod 2 15:15-16:15 FIA GT1 World Championship mistrovský závod
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?