Po velmi povedeném víkendu v Portugalsku si mohl Nissan v Německu o vítězství v závodě nechat jen zdát.
Vozy Nissan se o uplynulém závodu v Německu již nejevily v tak dobrém světle, jako tomu bylo v Portugalsku. Na okruhu v Portimaou byly japonské vozy k nezastavení - v neposlední řadě možná také kvůli údajným nelegálním součástem vozů. Sportovní komisaři ale na Nissanech GT-R nic špatného nenašli.
V Německu se ale situace výrazně změnila. Jednak díky charakteristice trati, která Nissanům tolik neseděla, a také díky závaží, které se dostává za vítězství, byla dvě čtvrtá místa posádky Hughes/Bernoldi maximum. "I za tento výsledek jsem nesmírně šťastný," řekl Warren Hughes, který převzal místo po Ricardu Zontovi.
"Když vezmeme v potaz, jak je tamější trať pro Nissany nevhodná, pak zjistíme, že se jedná o velmi dobrý výsledek," pokračuje Hughes. "Byl to pro Nissan Sumo Power velmi solidní víkend. Získali jsme hodně bodů, to jsme ani nečekali. Konečně je auto i velmi spolehlivé," pokračuje v chvále kolega Bernoldi.
"I když se nám nepodařilo ani vyhrát a ani získat pódium, tak se jedná o povedený víkend pro Nissan. Je krásné vidět, že se všechny 4 auta týmů Sumo Power a JRM dostaly do TOP 10," říká Jamie Campbell-Walter, který obsadil místo 5. David Brabham opět zdůrazňuje fakt, že německá trať vozům Nissan nesedla: "Když vezmeme v potaz, že je tato trať pro náš vůz nevhodná, tak je to dobrý výsledek."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?