Na start prvního závodu FIA GT1 se postaví pouze 18 vozů. Oba týmy nasazující vozy Corvette totiž pojedou pouze s jedním vozem.
Vůz číslo
Tým
Vůz
Jezdci
3
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Clivio Piccione (MCO) Stef Dusseldorp (NLD)
4
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Andrea Piccini (ITA) Christian Hohenadel (DEU)
5
Swiss Racing Team
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Karl Wendlinger (AUT) Peter Kox (NLD)
6
Swiss Racing Team
Lamborghini Murcielago 670 R-SV*
Max Nilssen (SWE) Jiri Janak (CZE)
7
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Tomas Enge (CZE) Alex Muller (DEU)
8
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Stefan Mucke (DEU) Darren Turner (GBR)
9
Belgian Racing
Ford GT Matech
Antoine Leclerc (FRA) TBC
10
Belgian Racing
Ford GT Matech
Martin Matzke (CZE) TBC
11
Exim Bank Team China
Corvette Z06*
Mike Hezemans (NLD) Nick Catsburg (NLD)
20
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Enrique Bernoldi (BRA) Ricardo Zonta (BRA)
21
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Jamie Campbell-Walter (GBR) David Brabham (AUS)
22
JR Motorsports
Nissan GT-R
Peter Dumbreck (GBR) Richard Westbrook (GBR)
23
JR Motorsports
Nissan GT-R
Michael Krumm (DEU) Lucas Luhr (DEU)
37
All-Inkl.com Münnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Marc Basseng (DEU) Markus Winkelhock (DEU)
38
All-Inkl.com Münnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Dominik Schwager (DEU) Nicky Pastorelli (ITA)
40
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Bas Leinders (BEL) Marc Hennerici (DEU)
41
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Maxime Martin (BEL) Frederic Makowiecki (FRA)
47
DKR Engineering
Corvette Z06*
Jean-Claude Police (FRA) Laurent Cazenave (FRA)
*čeká na finalní potvrzení ze strany FIA
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.