Na start prvního závodu FIA GT1 se postaví pouze 18 vozů. Oba týmy nasazující vozy Corvette totiž pojedou pouze s jedním
Car No.
Team
Car
Drivers
3
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Clivio Piccione (MCO) Stef Dusseldorp (NLD)
4
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Andrea Piccini (ITA) Christian Hohenadel (DEU)
5
Swiss Racing Team
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Karl Wendlinger (AUT) Peter Kox (NLD)
6
Swiss Racing Team
Lamborghini Murcielago 670 R-SV*
Max Nilssen (SWE) Jiri Janak (CZE)
7
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Tomas Enge (CZE) Alex Muller (DEU)
8
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Stefan Mucke (DEU) Darren Turner (GBR)
9
Belgian Racing
Ford GT Matech
Antoine Leclerc (FRA) TBC
10
Belgian Racing
Ford GT Matech
Martin Matzke (CZE) TBC
11
Exim Bank Team China
Corvette Z06*
Mike Hezemans (NLD) Nick Catsburg (NLD)
20
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Enrique Bernoldi (BRA) Ricardo Zonta (BRA)
21
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Jamie Campbell-Walter (GBR) David Brabham (AUS)
22
JR Motorsports
Nissan GT-R
Peter Dumbreck (GBR) Richard Westbrook (GBR)
23
JR Motorsports
Nissan GT-R
Michael Krumm (DEU) Lucas Luhr (DEU)
37
All-Inkl.com Münnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Marc Basseng (DEU) Markus Winkelhock (DEU)
38
All-Inkl.com Münnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Dominik Schwager (DEU) Nicky Pastorelli (ITA)
40
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Bas Leinders (BEL) Marc Hennerici (DEU)
41
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Maxime Martin (BEL) Frederic Makowiecki (FRA)
47
DKR Engineering
Corvette Z06*
Jean-Claude Police (FRA) Laurent Cazenave (FRA)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?