Na start prvního závodu FIA GT1 se postaví pouze 18 vozů. Oba týmy nasazující vozy Corvette totiž pojedou pouze s jedním
Car No.
Team
Car
Drivers
3
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Clivio Piccione (MCO) Stef Dusseldorp (NLD)
4
Hexis AMR
Aston Martin DB9
Andrea Piccini (ITA) Christian Hohenadel (DEU)
5
Swiss Racing Team
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Karl Wendlinger (AUT) Peter Kox (NLD)
6
Swiss Racing Team
Lamborghini Murcielago 670 R-SV*
Max Nilssen (SWE) Jiri Janak (CZE)
7
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Tomas Enge (CZE) Alex Muller (DEU)
8
Young Driver AMR
Aston Martin DB9
Stefan Mucke (DEU) Darren Turner (GBR)
9
Belgian Racing
Ford GT Matech
Antoine Leclerc (FRA) TBC
10
Belgian Racing
Ford GT Matech
Martin Matzke (CZE) TBC
11
Exim Bank Team China
Corvette Z06*
Mike Hezemans (NLD) Nick Catsburg (NLD)
20
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Enrique Bernoldi (BRA) Ricardo Zonta (BRA)
21
Sumo Power GT
Nissan GT-R
Jamie Campbell-Walter (GBR) David Brabham (AUS)
22
JR Motorsports
Nissan GT-R
Peter Dumbreck (GBR) Richard Westbrook (GBR)
23
JR Motorsports
Nissan GT-R
Michael Krumm (DEU) Lucas Luhr (DEU)
37
All-Inkl.com Münnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Marc Basseng (DEU) Markus Winkelhock (DEU)
38
All-Inkl.com Münnich Motorsport
Lamborghini Murcielago 670 R-SV
Dominik Schwager (DEU) Nicky Pastorelli (ITA)
40
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Bas Leinders (BEL) Marc Hennerici (DEU)
41
Marc VDS Racing Team
Ford GT Matech
Maxime Martin (BEL) Frederic Makowiecki (FRA)
47
DKR Engineering
Corvette Z06*
Jean-Claude Police (FRA) Laurent Cazenave (FRA)
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?