Hennerici bude jezdit pro Marc VDS

Leinders/Martin
Leinders/Martin, foto: DPPI / FIA GT
iM2 7. února 2011 21:39
Sdílej:

Tým Marc VDS Racing potvrdil, že Marc Hennerici bude partnerem Base Leinderse a Maxime Martina v tomto ročníku GT1 World Championship.

V roce 2010 jezdil Hennerici pro Phoenix Racing. Podařilo se mu pro tým vyhrát kvalifikační závod na úvodním podniku v Abú Dhabí. Na konci roku mu náležela pátá příčka mezi jezdci. 29letý Němec je dřívějším vítězem prestižního Independents Trophy ve World Touring Car Championship (stal se tedy nejúspěšnějším soukromníkem ve WTCC). Za volant Fordu GT týmu Marc VDS by se měl posadit poprvé 14. až 15. února, na kdy je plánován test v Portugalském Portimao. „Marc byl nejvýše na našem seznamu jezdců, když jsme začali hledat jezdce pro tuto sezonu. V roce 2010 nás zaujal svou konzistentností,“ říká Jean-Michel Delporte, generální manažer týmu Marc VDS. „Našim cílem je mít dvě auta se čtyřmi jezdci schopnými bojovat o vítězství. Když se teď Marc připojí k Basu Leidersovi a Maxime Martinovi, tak jsme se našemu cíli přiblížili. Stále ještě vedeme jednání ohledně čtvrtého jezdce. Doufáme, že ho budeme moci oznámit ještě před testem v Portimao.“ Marc vloni jezdil s Corvette „Jsem potěšen, že můžu přivítat Marca v naší závodnické rodině. Pro letošní sezonu, která je druhou pro GT1 World Championship, doufáme, že budeme jedním z top týmů, což znamená mít dvě konkurenceschopná auta, ve kterých budou čtyři dobří jezdci,“ říká Marc van der Straten, prezident týmu Marc VDS. „Tím, že se Marc připojil k našemu týmu, tak jsme získali tři velmi zkušené jezdce a doufáme, že budeme moci brzy oznámit čtvrtého jezdce, který posílí naši jezdeckou sestavu.“ Přípravy na novou sezonu týmu Marc VDS s jejich vozy Ford GT běží na plné obrátky, když tento týden je na plánu test ve větrném tunelu Motor Industry Research Association v Británii. Poté budou vozy převezeny do Portimao.
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?