Hennerici bude jezdit pro Marc VDS

Leinders/Martin
Leinders/Martin, foto: DPPI / FIA GT
iM2 7. února 2011 21:39
Sdílej:

Tým Marc VDS Racing potvrdil, že Marc Hennerici bude partnerem Base Leinderse a Maxime Martina v tomto ročníku GT1 World Championship.

V roce 2010 jezdil Hennerici pro Phoenix Racing. Podařilo se mu pro tým vyhrát kvalifikační závod na úvodním podniku v Abú Dhabí. Na konci roku mu náležela pátá příčka mezi jezdci. 29letý Němec je dřívějším vítězem prestižního Independents Trophy ve World Touring Car Championship (stal se tedy nejúspěšnějším soukromníkem ve WTCC). Za volant Fordu GT týmu Marc VDS by se měl posadit poprvé 14. až 15. února, na kdy je plánován test v Portugalském Portimao. „Marc byl nejvýše na našem seznamu jezdců, když jsme začali hledat jezdce pro tuto sezonu. V roce 2010 nás zaujal svou konzistentností,“ říká Jean-Michel Delporte, generální manažer týmu Marc VDS. „Našim cílem je mít dvě auta se čtyřmi jezdci schopnými bojovat o vítězství. Když se teď Marc připojí k Basu Leidersovi a Maxime Martinovi, tak jsme se našemu cíli přiblížili. Stále ještě vedeme jednání ohledně čtvrtého jezdce. Doufáme, že ho budeme moci oznámit ještě před testem v Portimao.“ Marc vloni jezdil s Corvette „Jsem potěšen, že můžu přivítat Marca v naší závodnické rodině. Pro letošní sezonu, která je druhou pro GT1 World Championship, doufáme, že budeme jedním z top týmů, což znamená mít dvě konkurenceschopná auta, ve kterých budou čtyři dobří jezdci,“ říká Marc van der Straten, prezident týmu Marc VDS. „Tím, že se Marc připojil k našemu týmu, tak jsme získali tři velmi zkušené jezdce a doufáme, že budeme moci brzy oznámit čtvrtého jezdce, který posílí naši jezdeckou sestavu.“ Přípravy na novou sezonu týmu Marc VDS s jejich vozy Ford GT běží na plné obrátky, když tento týden je na plánu test ve větrném tunelu Motor Industry Research Association v Británii. Poté budou vozy převezeny do Portimao.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.