NAVARRA KVALIFIKAČNÍ ZÁVOD; Lamborghini týmu Reiter, které pilotuje dvojice Frank Kechele a Ricardo Zonta, dominovalo v dnešním kvalifikačním závodů na okruhu Navarra v rámci FIA GT1 World Championship.
Kechele zužitkoval pole-position, které včera vybojoval Zonta, ve vedení v závodu. Na druhého Nica Verdoncka na Maserati týmu Hegersport si dokonce vypracoval náskok. Kecheleho náskok se před zastávkami v boxech v půlce hodinového závodu vyšplhal až na sedm sekund. Zonta se po převzetí auta objevil jen pár sekund před Alessandrem Pierem Guidim, který předjel Verdoncka. Nicméně Brazilec byl schopen zbytku pole zase poodjet. Bývalý jezdec F1 cílem projel s náskokem 3,5s. Kechele k tomu řekl: „Měl jsem dobrý start. Lambo má dobrou akceleraci, takže bylo vcelku jednoduché udržet si vedení. Na začátku jsem se snažil zajet několik solidních kol a pak už jen pošetřit auto.“ Tým Marc VDS Ford si zajistil nejlepší umístění v sezoně, když jeho jezdci Bas Leinders a Maxime Martin dojeli jako třetí. Martin projel pod cílovou vlajkou jen desetinu před Neelem Janim, který se střídá s Nicolasem Armindem. Vedoucí jezdci šampionátu Andrea Bertolini a Michael Bartels startovali až ze sedmé příčky a dojeli s jejich Maserati týmu Vitaphone také sedmí.
Výsledky naleznete zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?