NAVARRA KVALIFIKAČNÍ ZÁVOD; Lamborghini týmu Reiter, které pilotuje dvojice Frank Kechele a Ricardo Zonta, dominovalo v dnešním kvalifikačním závodů na okruhu Navarra v rámci FIA GT1 World Championship.
Kechele zužitkoval pole-position, které včera vybojoval Zonta, ve vedení v závodu. Na druhého Nica Verdoncka na Maserati týmu Hegersport si dokonce vypracoval náskok. Kecheleho náskok se před zastávkami v boxech v půlce hodinového závodu vyšplhal až na sedm sekund. Zonta se po převzetí auta objevil jen pár sekund před Alessandrem Pierem Guidim, který předjel Verdoncka. Nicméně Brazilec byl schopen zbytku pole zase poodjet. Bývalý jezdec F1 cílem projel s náskokem 3,5s. Kechele k tomu řekl: „Měl jsem dobrý start. Lambo má dobrou akceleraci, takže bylo vcelku jednoduché udržet si vedení. Na začátku jsem se snažil zajet několik solidních kol a pak už jen pošetřit auto.“ Tým Marc VDS Ford si zajistil nejlepší umístění v sezoně, když jeho jezdci Bas Leinders a Maxime Martin dojeli jako třetí. Martin projel pod cílovou vlajkou jen desetinu před Neelem Janim, který se střídá s Nicolasem Armindem. Vedoucí jezdci šampionátu Andrea Bertolini a Michael Bartels startovali až ze sedmé příčky a dojeli s jejich Maserati týmu Vitaphone také sedmí.
Výsledky naleznete zde.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.