ZÁVOD; Pro dvojici týmu Young Driver Enge - Turner to byl skvělý víkend. Po triumfu v kvalifikaci přidali zasloužené vítězství v hlavním závodě.
Hned po startu to byl Tuner, který se v první zatáčce držel na vnitřní stopě a kontroloval si vedení po startu z pole position. Následoval jej Hennerici na voze Corvette a Kox s Lamborghini. Start nezvládli Altfrid Heger a Renaud Kuppens, kteří vzájemně kolidovali. Již v prvním kole dokázal Turner nadělit 0,6 s dvojici Hennerici – Kox. Dopředu se dral i další Aston Martin s Clivio Piccionem za volantem, který Zontu připravil o páté místo. Piccione dále tlačil na Thomase Mutsche, kterého dokonce donutil zkrátit šikanu, ale ten svoje místo uhájil. Útok skončil úspěšně až v sedmém kole, kdy se Piccione dostal v první zatáčce pod Mutsche a předjel ho. O útok na Mutsche se pokusil také Zonta, ale vše skončilo v hodinách a jak Mutsche, tak Zontu pozice předjel za nimi jedoucí Bertolini. Do boxů zamířil Mika Salo po problémech s brzdami. Když se přiblížily zastávky v boxech, byl už náskok Turnera na dvojici Hennerici - Kox 6,5 s. Hennerici zajel k mechanikům v 13. kole, Turner o kolo později. U Phoenix Racingu však zastávku nestihli tak rychle, jako mechanici týmu Reiter a Corvette se propadl na třetí příčku. Zastávka v boxech se povedla i Fredericu Makowieckimu, který se propracoval z 22. Startovní pozice až mezi deset nejrychlejších. Ve vedení pokračoval Aston Martin s číslem sedm, nyní již s Engem za volantem. Ten náskok na čele stále navyšoval, až za ním Haase a Margaritis ztráceli 13 s. V jedenadvacátém kole to už už vypadalo, že se do hry vloží i nestálé počasí. Některé týmy měli již nachystány gumy do mokra, ale pršet do konce závodu nezačalo a Enge s Turnerem si užili letos první, ale plně zasloužené vítězství. „Myslím, že po celý víkend jsme měli nejrychlejší auto,“ nechal se po závodě slyšet Enge. „Hodně jsme se koncentrovali a nedělali chyby. Naše zastávka v boxech byla opravdu fantastická. Pro nás to byl perfektní víkend a jsem velmi šťastný, že se nám podařilo stáhnout odstup od špičky v hodnocení šampionátu.“
Komlpetní výsledky najdete zde.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?