TRÉNINK; V pátek byl na programu volný trénink, který se stal kořístí stáje Reiter, která nasazuje do šampionátu FIA GT1 vozy Lamborghini Murcielago 670 R-S. Rychlejší byla dvojce Zonta / Daniel startující se startovním číslem 25, kolegové Kox / Haase (24) ztratili 0,155s.
Třetí místo obsadil vůz obhajců titulu Bertoliniho a Bartelse ze stáje Vitaphone. Jejich Maserati MC12 ztratilo na Lamborghini přes 0,2s. Složení první desítky bylo velmi pestré, což dokazují čtvrtým časem Krumm s Dumbreckem na voze Nissan GT-R.
Pozici 5 a 6 obsadily dva americké speciály Corvette Z06 dvou stájí. Rychlejší byla dvojice Hezemans / Maassen, která startuje v týmu Mad-Croc Racing, Piccini / Hennerici z týmu Phoenix zaostali o 0,2s. Tomáš Enge s Darrenem Turnerem, jejichž Aston Martin je pro tento závod zatážen velkým závažím, obsadili až 17. místo.
Výsledky naleznete zde.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?