TRÉNINK; V pátek byl na programu volný trénink, který se stal kořístí stáje Reiter, která nasazuje do šampionátu FIA GT1 vozy Lamborghini Murcielago 670 R-S. Rychlejší byla dvojce Zonta / Daniel startující se startovním číslem 25, kolegové Kox / Haase (24) ztratili 0,155s.
Třetí místo obsadil vůz obhajců titulu Bertoliniho a Bartelse ze stáje Vitaphone. Jejich Maserati MC12 ztratilo na Lamborghini přes 0,2s. Složení první desítky bylo velmi pestré, což dokazují čtvrtým časem Krumm s Dumbreckem na voze Nissan GT-R.
Pozici 5 a 6 obsadily dva americké speciály Corvette Z06 dvou stájí. Rychlejší byla dvojice Hezemans / Maassen, která startuje v týmu Mad-Croc Racing, Piccini / Hennerici z týmu Phoenix zaostali o 0,2s. Tomáš Enge s Darrenem Turnerem, jejichž Aston Martin je pro tento závod zatážen velkým závažím, obsadili až 17. místo.
Výsledky naleznete zde.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?