Již tento týden startuje druhý závod MS FIA GT1 vozů. Týmy se po úvodním nočním závodu přesunuly do Velké Británie, kde se na okruhu Silverstone odehraje druhý díl šampionátu. Pojďme se podívat, na časový harmonogram víkendu.
Časový rozpis– FIA GT1 World Championship - druhý závod- Silverstone:
Pátek, 30. dubna: 09:00-09:30 – British F3 – Free Practice 1 09:40-11:00 – FIA GT1 World Championship – Free Practice 11:10-1:50 – GT4 European Cup – Free Practice 1 12:00-13:00 – FIA GT3 European Championship – Free Practice 1 13:00-14:00 – LUNCH 14:00-14:30 – British F3 – Free Practice 2 14:40-16:00 – FIA GT1 World Championship – Pre-Qualifying 16:10-16:50 – GT4 European Cup – Free Practice 2 17:00-18:00 – FIA GT3 European Championship
Sobota, 1. května: 09:00- 09:50 – FIA GT3 European Championship – Qualifying 10:00-10:30 – British F3 – Qualifying 10:45-11:45 – FIA GT1 World Championship – Qualifying 11:55-12:30 – GT4 European Cup – Qualifying 12:30-13:15 – LUNCH 13:15-13:45 – Cooper Tires British F3 International Series – Race 1 14:14-15:15 – FIA GT3 European Championship – Race 1 15:45-16:25 – GT4 European Cup 17:15-18:15 – FIA GT1 World Championship – Qualifying Race
Neděle, 2. dubna: 09:30-10:00 – FIA GT1 World Championship – Warm Up 10:30-10:50 – Cooper Tires British F3 International Series – Race 2 10:55-11:10 – Church Break 11:00-11:30 – Pit Walk and Autograph Session 12:15-13:15 – FIA GT3 European Championship – Race 2 13:45-14:25 – GT4 European Cup – Race 2 15:15-16:15 – FIA GT1 World Championship – Championship Race 16:45-17:25 – Cooper Tires British F3 International Series – Race 3
*všechny časy jsou podle místního časového pásma
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?