Již tento týden startuje druhý závod MS FIA GT1 vozů. Týmy se po úvodním nočním závodu přesunuly do Velké Británie, kde se na okruhu Silverstone odehraje druhý díl šampionátu. Pojďme se podívat, na časový harmonogram víkendu.
Časový rozpis– FIA GT1 World Championship - druhý závod- Silverstone:
Pátek, 30. dubna: 09:00-09:30 – British F3 – Free Practice 1 09:40-11:00 – FIA GT1 World Championship – Free Practice 11:10-1:50 – GT4 European Cup – Free Practice 1 12:00-13:00 – FIA GT3 European Championship – Free Practice 1 13:00-14:00 – LUNCH 14:00-14:30 – British F3 – Free Practice 2 14:40-16:00 – FIA GT1 World Championship – Pre-Qualifying 16:10-16:50 – GT4 European Cup – Free Practice 2 17:00-18:00 – FIA GT3 European Championship
Sobota, 1. května: 09:00- 09:50 – FIA GT3 European Championship – Qualifying 10:00-10:30 – British F3 – Qualifying 10:45-11:45 – FIA GT1 World Championship – Qualifying 11:55-12:30 – GT4 European Cup – Qualifying 12:30-13:15 – LUNCH 13:15-13:45 – Cooper Tires British F3 International Series – Race 1 14:14-15:15 – FIA GT3 European Championship – Race 1 15:45-16:25 – GT4 European Cup 17:15-18:15 – FIA GT1 World Championship – Qualifying Race
Neděle, 2. dubna: 09:30-10:00 – FIA GT1 World Championship – Warm Up 10:30-10:50 – Cooper Tires British F3 International Series – Race 2 10:55-11:10 – Church Break 11:00-11:30 – Pit Walk and Autograph Session 12:15-13:15 – FIA GT3 European Championship – Race 2 13:45-14:25 – GT4 European Cup – Race 2 15:15-16:15 – FIA GT1 World Championship – Championship Race 16:45-17:25 – Cooper Tires British F3 International Series – Race 3
*všechny časy jsou podle místního časového pásma
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?