Již tento týden startuje druhý závod MS FIA GT1 vozů. Týmy se po úvodním nočním závodu přesunuly do Velké Británie, kde se na okruhu Silverstone odehraje druhý díl šampionátu. Pojďme se podívat, na časový harmonogram víkendu.
Časový rozpis– FIA GT1 World Championship - druhý závod- Silverstone:
Pátek, 30. dubna: 09:00-09:30 – British F3 – Free Practice 1 09:40-11:00 – FIA GT1 World Championship – Free Practice 11:10-1:50 – GT4 European Cup – Free Practice 1 12:00-13:00 – FIA GT3 European Championship – Free Practice 1 13:00-14:00 – LUNCH 14:00-14:30 – British F3 – Free Practice 2 14:40-16:00 – FIA GT1 World Championship – Pre-Qualifying 16:10-16:50 – GT4 European Cup – Free Practice 2 17:00-18:00 – FIA GT3 European Championship
Sobota, 1. května: 09:00- 09:50 – FIA GT3 European Championship – Qualifying 10:00-10:30 – British F3 – Qualifying 10:45-11:45 – FIA GT1 World Championship – Qualifying 11:55-12:30 – GT4 European Cup – Qualifying 12:30-13:15 – LUNCH 13:15-13:45 – Cooper Tires British F3 International Series – Race 1 14:14-15:15 – FIA GT3 European Championship – Race 1 15:45-16:25 – GT4 European Cup 17:15-18:15 – FIA GT1 World Championship – Qualifying Race
Neděle, 2. dubna: 09:30-10:00 – FIA GT1 World Championship – Warm Up 10:30-10:50 – Cooper Tires British F3 International Series – Race 2 10:55-11:10 – Church Break 11:00-11:30 – Pit Walk and Autograph Session 12:15-13:15 – FIA GT3 European Championship – Race 2 13:45-14:25 – GT4 European Cup – Race 2 15:15-16:15 – FIA GT1 World Championship – Championship Race 16:45-17:25 – Cooper Tires British F3 International Series – Race 3
*všechny časy jsou podle místního časového pásma
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?