Ford slaví vítězství v nočním závodu!

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: DPPI / FIA GT
iM2 17. dubna 2010 23:13
Sdílej:

ABU DHABI, ZÁVOD; Dvojice týmu Matech Competition Ford GT, Romain Grosjean a Thomas Mutsch, získala pro americkou značku první vítězství v šampionátu FIA GT1. Tomáš Enge skončil těsně za body.

Mutsch jezdil v první fázi závodu na čele před Andreou Bertolinim na Maserati MC12. Vůz při zastávkách v boxech převzal Francouz Grosjean a předvedl jízdu z říše snů. Za 30 minut si dokázal vybudovat náskok přes 20s! Díky tomuto výsledku se tak usadila dvojice Mutsch/Grosjean na čele hodnocení jezdců. Přes Maserati týmu Vitaphone se dokázaly přímo na trati dostat obě Corvette týmu Phoenix. Druhou příčku tak získala dvojice Andreas Zuber a Marc Hennerici. Zuber ještě dokázal vedoucímu Fordu GT konkurovat, ale jak do něj sedl Romain, tak Marc Hennerici neměl šanci. Poslední pódiový stupínek získala druhá posádka týmu Phoenix ve složení Andrea Piccini a Mike Hezemans. Ti předvedli krásnou stíhací jízdu i s poškozeným vozem. Díky tomu je stáj Phoenix na čele mezi týmy. Poslední bodovanou příčku získala dvojice Maassen / Muller na Corvette Z06 týmu Mad Croc. Vše ale mohlo být jinak, protože v poslední sekci okruhu udělal Muller při pokusu zaútočit na před ním jedoucího Hegera s Maserati MC12 týmu Triple X chybu, čehož málem dokázal využít Tomáš Enge s Astonem Martin DB9. Do nejlepší desítky se nepodařilo proniknout ani jednomu vozu Nissan GT-R. Nejlepší posádka na tomto stroji byla klasifikována na 12. místě, jednalo se o Hughese a Campbella-Waltera.

Výsledky závodu zde

Průběžné pořadí mezi jezdci a týmy

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.