Bobbi a Longin s Maserati týmu Triple H

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: DPPI / FIA GT
iM2 24. března 2010 01:10
Sdílej:

Bývalý šampión FIA GT, Matteo Bobbi, bude závodit v šampionátu FIA GT1 za tým Triple H Maserati. Jeho parťákem bude dlouholetý jezdec s vozy Corvette, Bert Longin.

Bobbi se v předešlých letech párkrát svezl i za tým Vitaphone. Právě tomuto týmu bude stáj Triple H dělat jakýsi satelitní tým. Bobbi také v loňském roce vyhrál v Le Mans ve třídě LMP2 s týmem Racing Box. Jeho titul z FIA GT se datuje do roku 2003. Matteovým kolegou byl Thomas Biagi a společně závodili za tým Scuderia Italia Ferrari. Bert Longin je dlouholetým předním jezdcem šampionátu FIA GT. Jeho účast je pevně spojena s vozem Corvette. Belgičan působil v týmech Selleslagh a Carsport. „Nikdy jsem nepracoval ve více profesionálním prostředí, než jaké panuje v tomto týmu. Panuje zde až rodinná atmosféra. Každý ale přesně plní své úkoly. To se mi líbí. Když máte za týmového kolegy Mattea Bobbiho, tak jednoduše víte, že budete rychlým týmem. Už se těším na start sezony a náš první společný závod,“ říká Bert.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.