Bernoldi ve FIA GT1 nakonec s Fordem

Mutsch, Thomas
Mutsch, Thomas, foto: DPPI / FIA GT
iM2 23. března 2010 17:56
Sdílej:

To, že letos uvidíme v MS GT1 Enrique Bernildiho, se všeobecně očekávalo. Co už méně, že bude startovat za volantem vozu Ford! Bývalý pilot F1 se totiž vloni objevil v šampionátu FIA GT s týmem Sangari Brazil a vozem Corvette.

Hned od začátku Enrique podával skvělé výkony, což vyústilo až ve vítězství při závodu na Paul Ricard společně se svým kolegou, Robertem Streitem. Ale pro tuto sezonu se Bernoldi rozhodl pro změnu a bude startovat za Ford, konkrétně za tým Matech po boku Thomase Mutsche. „Jsem rád za možnost startovat za tým Matech. Tým i vůz je skvělý. Přede mnou je velká výzva v podobě vývoje vozu společně s Thomasem. Už se nemůžu dočkat na začátek šampionátu a také na první vítězství,“ říká Bernoldi. I druhý jezdec Matechu, Thomas Mutsch, je ze svého nového kolegy šťastný: „Jsem velmi rád, že se budu střídat právě s Enriquem. Známe se již dlouho, už ve své první sezoně ve FIA GT předvedl svou rychlost. Jsem si jistý, že spolu vytvoříme silný jezdecký pár.“ Druhý Ford GT1 budou pilotovat dvě ženy: Natacha Gachnang (dříve působící v F2) a Cyndie Allemann (Formule 3 a Indy Racing).
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?