Zamíří Wendlinger do švýcarského týmu?

Wendlinger, Karl
Wendlinger, Karl, foto: www.auto-news.cz
iM2 8. listopadu 2009 19:21
Sdílej:

Švýcarský závodní tým bude v roce 2010 do MS FIA GT1 vozů nasazovat dva Nissany GT-R, v jednom z nich by mohla sedět rakouská hvězda GT vozů, Karl Wendlinger.

Příští rok se bude konat první ročník mistrovství světa FIA GT1, v kalendáři je celkem 12 závodů, když by se mělo začínat  4. dubna na okruhu v Dubaii. Na tratích by se měla utkávat spousta značek exkluzivních automobilů. Nově by se měl na startu objevit také Swiss Racing Team. Othmar Welti by chtěl společně se svým partnerem, Erichem Kolbem, na start dostat dva Nissany GT-R. „Poté, co jsme v posledních třech letech ve FIA GT spolupracovali s týmy Jetalliance a K plus K Motorsport, přišel čas, abychom vzali odpovědnost do svých rukou. Jsme rádi, že se nám podařilo na naši stranu získat tak silného partnera, jakým Nissan je,“ přibližuje své plány Welti. „V těžkých ekonomických časech, jaké právě zažíváme, je důležité, aby se člověk postavil na vlastní nohy. Projekt společnosti NISMO, je ideální k našemu angažmá v Eurosérii Formule 3. Teď bychom se chtěli prosadit v GT vozech,“ odhaluje úmysly nového týmu Erich Kolb. Minimálně v prvním roce by chtěl mít tým v jednom ze svých vozů zkušenou dvojici. S největší pravděpodobností by se mělo jednat o Wendlingera. „Bylo by to velmi pěkné, kdyby mohla naše spolupráce s Othmarem Wiltim pokračovat. V posledních třech sezonách měl velký podíl na mých úspěších. Jednání jsou na velmi dobré cestě. Teď už musíme pouze dojednat detaily smlouvy,“ poodkrývá situaci Karl. Welti dodává: „V posledních třech sezonách jsme společně velmi dobře spolupracovali. Pokračování naší spolupráce by bylo tedy logické. Myslím, že se nám to podaří.“
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?