K plus K motorsport chce na stupně vítězů

Sharp/Wendlinger
Sharp/Wendlinger, foto: DPPI / FIA GT
iM2 16. června 2009 18:00
Sdílej:

Po více než měsíční pauze se automobilový tým K plus K motorsport chystá na v pořadí již třetí podnik letošního ročníku seriálu FIA GT Championship, který se tentokrát jede 19. až 21. června na okruhu v německém Oscherslebenu.

V soutěžní přestávce tým rozhodně nezahálel: "Především jsme velmi detailně rozebrali příčiny technických potíží v Adrii. U vozu, s nímž jezdil Adam Lacko a Mario Dominquez, jsme měli problém s motorem, tlakem oleje a mechanický problém s řadicí pákou. U druhého auta došlo zase k závadě na hnací hřídeli," konstatoval majitel stáje Karel Kubů a pokračoval: "Oba vozy jsme rozebrali do šroubku a zkontrolovali jednotlivé funkce a ústrojí. Na základě toho dostane mimo jiné závodní auto Saleen S7 Adama Lacka nový motor, který je kompletně laděn v USA." K plus K motorsport odjede do Německa, které je v letošním programu FIA GT Championship nejbližší zastávkou k České republice, ve středu. "Trať v Oscherslebenu je známá, velmi frekventovaná i na testování. I my ji, co se týká dat, známe, takže jsme jí zvláštní přípravu nevěnovali. Pro nás je to důležitý závod. Myslíme si, že se bude dařit vozům Corvette na úkor Maserati MC 12, takže můžeme stáhnout náskok Maserati, který při našich technických problémech v Adrii získaly v hodnocení týmů a jezdců. Náš cíl je mít oba vozy na stupních vítězů," prozradil Kubů a dodal: "Myslím si, že se za námi přijede podívat dost českých fandů, okruh je poměrně blízko a závody divácky velmi atraktivní." Klání v Oscherslebenu netradičně startuje již v neděli v poledne a jede se dvě hodiny. V pátek je na programu volný trénink, v sobotu pak prekvalifikace a kvalifikace. Sledovat výkony jezdců K plus K motorsport můžete na stanicích Sport 5 a DSF. Na místě bude i televizní štáb NOVA Sport, která bude z podniku připravovat sestřih. Závod označil Karel Kubů za důležitý: "Po tomto podniku následuje čtyřiadvacetihodinový závod ve Spa, který bude přelomový a nadmíru obtížný především v nárocích kladených na techniku. Připravujeme současně, vzhledem k jeho délce, i doplnění obou posádek. Rádi bychom, aby jedním z pilotů byl další český jezdec." tisková zpráva: K plus K motorsport
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.