ADRIA, VOLNÝ TRÉNINK; Maserati stáje Vitaphone se dostalo na čelo výsledkové listiny během dnešního prvního tréninku v italské Adrii. První posádka mistrovské stáje ve složení Bartels/Bertolini dosáhla času 1:13,201s.
Na Adria International Raceway vůz Maserati MC 12 stáje Vitaphone se startovním číslem 1 porazil o pouhých pět tisícin sekundy Corvette stáje Luc Alphand Aventures. Vůz se startovním číslem 19 pilotovaný Moreauem a Maassenem porazil o 25 setin sekundy druhý vůz stáje Vitaphone. Za volantem druhé MC 12ky se střídá posádka Miguel Ramos/Alex Müller. Na konci tohoto nesmírně vyrovnaného osmdesátiminutového tréninku se seřadilo hned sedm strojů v rozmezí jedné sekundy. Trénink musel být na chvíli zastaven, protože Saleen S7 se startovním číslem 18 stáje K plus K Motorsport zůstal stát na trati. Ford GT se startovním číslem 40 stáje Marc VDS Racing byl nejrychlejší z vozů postavených podle pravidel pro rok 2010, celkově získal 10. příčku.
Výsledky tréninku naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?