Automobilový tým K plus K motorsport představil ve čtvrtek 12. února na tiskové konferenci, která se uskutečnila v pražském hotelu Hilton, nový projekt pro nadcházející sezonu 2009. V ní bude K plus K motorsport startovat jako historicky první český tým v soutěži FIA GT 1.
Za volantem prvního vozu SALEEN S7R se představí zkušení Karl Wendlinger, mistr světa ve FIA GT z roku 1999, a Ryan Sharp. Na druhém voze pojede Adam Lacko, jeho partner je v jednání, znám bude během dvou týdnů.
Celý tým čítá celkem 18 lidí včetně fyzioterapeuta. Technickým ředitelem týmu je Othmar Welti, který dříve pracoval u týmu Sauber ve Formuli 1 a má bohaté zkušenosti i s vozy kategorie vozy GT 1.
Zkušenostmi z Formule 1 se může pyšnit také Karl Wendlinger, který v této soutěži odjezdil pět sezon. Debutoval na Grand Prix Japonska na okruhu v Suzuce. Nejlepšího umístění dosáhl v roce 1993, kdy v celkové klasifikaci jezdců skončil jako pilot týmu Sauber na sedmé příčce a v sezoně dojel na 4. místě při Velké ceně Itálie na okruhu v Monze.
Tým K plus K nebude v soutěži FIA GT zase až takovým nováčkem. Už v září loňského roku dosáhl skvělého úspěchu, když při závodech FIA GT, které se jely na Masarykově okruhu v Brně, dosáhl v kategorii GT 2 na druhé místo. Za volantem vozu Porsche 997 RSR se tenkrát vystřídali Jiří Janák ml. a Tim Bergmeister.
Tisková zpráva: K plus K motorsportFord Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?