MONZA - ZÁVOD; Pohodlný náskok Astonu Martin stáje Jetalliance a cestu k vítězství ukončila v polovině závodu vlastní chyba a následná nehoda. Situace využil rychlý Corvette Z06 týmu Selleslagh. Oba vozy Mosler českého týmu italský závod ve své třídě G2 nedokončily.
Bouchut využil zaváhání vítěze kvalifikace Müllera a ujal se vedení startovního pole, ale ještě v průběhu prvního kola se Němec s Astonem ujal znovu vedení. Bouchut navíc klesl ještě i za Simonsena v dalším Astonu Martin, tentokrát týmu Gigawave. Dán však ve slavné Parabolice chvíli nato chyboval a Corvette šel znovu na druhé místo.
Vedoucí Müller zvyšoval postupně svůj náskok před redukovaným polem třídy GT1, mnozí favorité totiž startovali ze zadních pozic po deštivé kvalifikaci a stálo je hodně času, než se propracovali přes pomalejší konkurenty z třídy GT2. S pohodlným náskokem vyměnil vedoucí Aston posádku, ale Lichter-Hoyer nezvládl situaci a kolidoval s Deletrazem, oba museli závod vzdát.
Vedení tak spadlo do klína Bouchutovi s Maassenem, kteří komfortní náskok proměnili v cenné vítězství. Druhé Maserati pilotované Negraem a Ramosem ztratilo přes 24vteřin, třetí byl Aston Martin posádky Simonsen/Peter.
Silný výkon předváděl Gollin, jenž se probil skrze celé startovní pole na třetí pozici, ale patnáct minut před koncem závodu musel ještě týmový kolega Hezemans dotankovat těžce hnanou a proto řádně žíznivou Corvettu a souboj o pódium prohráli.
Velmi cenné vítězství se zrodilo ve třídě GT2, kde vítěz kvalifikace dokončil potupnou prohru domácímu Ferrari. Porsche, odvěký soupeř maranellských, pilotované Collardem vyhrálo, ale jen o deset vteřin. Své na skutečnosti sehrál i bratrovražedný souboj vozů Ferrari, jenž hrál do not právě vedoucímu Porsche.
Klasifikace závodu:
Celkové pořadí
Třída GT1 jezdci:
Třída GT1 týmy:
Třída GT2 jezdci:
Třída GT2 týmy:
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?